Nå er neste stopp Seattle

Hei 😊

Da har vi kommet oss til Amsterdam, ved denne turen så ble det ikke tid til noe annet enn sikkerhets kontroller.

Dette for å klare at en skal til Amerika.

Vi har kaster både banan og epler 😂😂😂😂 Slik at dette ikke skal hindre oss med tid.

Været e utrolig flott, solfylt og riktig godt å være til.

Skal virkelig bli godt til å komme fram senere i kveld kl 18.00 lokal tid , Norge ligger 9 timer framfor.

Det blir en del venting men når vi vet målet vårt så er det verd det.

Anbefaler virkelig flyselskapet KLM et flott selskap.

Hva er du når er din beste utgave av deg selv?

Ikke ofte en tenker over hvordan vi selv er. Dette er viktig fordi det er kun  ved å endre din atferd at du tiltrekker deg mennesker som er på samme nivå som deg selv.

Jeg er den  beste utgaven av meg selv, da jeg har passe kreativitet, søvn, jobb , må være i godt humør , være med mennesker som, når en lykkes.

Derfor er balansen i livet vårt en stor betydning både for motivasjon, inspirasjon og utvikling.

Jeg har bestemt meg for på denne turen at jeg skal jobbe med Forever og Avera.  Ønsker å lage en plan for jobben slik at jeg er bedre strukturert og samtidig når målene som jeg setter meg.

Nå har vi kommet igjennom alle kontroller, så vi sitter nå flyet.
Var godt å få satt seg ned.  Etter en innspurt før å komme igjennom sikkerhets kontroller, en må svare rett på spørsmål.  Slik at vi ikke blir tatt i en til.  En skjønner at det skal være trygt.

Vi skal nok sikkert være glad for at det er slik.

Gleder meg enormt til vi kommer fram.
Har ikke en spesiell forvaltning.
Eneste at jeg kan gå barfot å drikke kaffen ute.

Håper at du synes det er hyggelig å høre om turen vår.
Blir å ta masse bilder når vi kommer fram.
Så da har du nå noe å glede deg til.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min.

MVH

Elin – Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg