Siste innspurt før vi drar

Hei dere 🙂

Jeg har begynt å meditere , dette resulterer i at jeg har en ny start på dagen min, mer våken mer klar og samtidig så har jeg bedre fokus. Så ta å begynne med det du også utrolig godt å bare fokusere på ingen ting og kun slappe av, slik at en få tømt alt en har i seg av tanker og lignende. Dette gir deg resultater det lover  jeg.


I går så hadde jeg en sykt hyggelig dag, selv om den gikk i ett, fikk jeg booket et venninne date, dette er noe som faktisk gjør deg mer glad, ved at du gjør noe som gjør deg glad. Da du er i dette fokuset så tilfører du bare godhet rundt deg. Møtte utrolig mange flotte folk rundt om kring. 

 

I dag har jeg fått sett mer igjennom fordypnings oppgaven i psykisk helsearbeid. Er kommet opp i nesten 5000 ord, så er enda innafor . Skal være glad da jeg har fått den helt 100 %ferdig , men du skjønner jeg er så utrolig kritisk til alt jeg skal levere inn, at jeg må vite at dette er innafor ,så må nok få noen til å lese igjennom dette. Uansett e det motivasjon i seg selv å være så i god rute med det meste. En ser bare at planlegger en og får det gjort så er en i et meget bra mønster i livet.

Jeg drar jo i morgen så har fått vasket en del klær og har selvfølgelig flere som passer på huset mitt , noe som jeg er veldig takknemlig  for :-)))

Har ikke så mye å pakke heller , men uansett så er det alltid noe som en må huske mer på en andre ting.

 

Har booket meg også i dag med en utrolig hyggelig kaffe date sammen med en fantastisk flott person. Gleder meg veldig, fordi det å tilbringe tid med mennesker som vil ha tiden sammen med deg, de betyr enormt mye for meg i livet mitt.

Det som gjør dagen din god hva er det ? Dette er noe som en må tenke mer over, fordi da gjør du mer godt for andre da du er mer bevist på hva som skal til for at du skal ha en god dag. Det er ikke alltid vi er så opptatt av slike ting i livet , så undres mange seg hvorfor lykkes ikke jeg ? Hvorfor er det kun du som har så mange venner ? Hvorfor skal jeg gjøre det ? listen her kommer til å bli uendelig fordi , jeg får stadig vekk beskjeder i fra andre hvordan jeg bør leve mitt liv , men ofte så ser jeg at de har det ikke så mye bedre enn meg. Jeg er alene med 3 barn og har det vidunderlig. Selvfølgelig hadde det vært kanon trivelig å funnet drømme mannen , men den kommer da det skal skje. Det som betyr aller mest for meg er at jeg lever det livet som jeg selv ønsker som er i takt med min familie.

Disse faktorene er noe som en bør reflektere over for seg selv. Enkelte mennesker de skal begynne og belære andre mennesker om hva de har råd til også fortelle alt de ikke må insistere i ,fordi det er så dyrt alt .

Må si en ting jeg er oppvokst med absolutt alt, cabincruiser , hytte på fjellet , hytte ved havet , campingvogn og hus her og der overalt pluss massevis av biler og lignende. Men dette var ikke de verdiene jeg hadde , men dette formet meg til å se ønsker jeg dette selv i mitt liv så skjønte jeg meget godt skal jeg klare dette ,  må jeg være målrettet og samtidig jobbe mye. Erfaring så må en selv bestemme hva som er best for en selv, og dette tror jeg innerst inne enkelte mennesker skjønner veldig godt.

Jeg opplever at mange ikke skjønner helt hvordan jeg får råd til å ta turen til USA sammen med min sønn og de andre 2 barna mine, jeg har fått flere som ikke helt fatter noe, men dette er selvfølgelig mine prioriteringer her som er en avgjørende faktor. Det samme som jeg vokste opp i – så konklusjon her den blir lev ditt liv og samtidig tilfør deg masse næring slik at du klare å lykkes med dine valg i livet ditt som gjør at du får det til det du ønsker!

MVH

Elin – Weronika.

2 kommentarer

Siste innlegg