Mandag og ny uke !

Hei😊☉

Skal si ukene de går unna, holder litt planlegging før jeg drar til USA.  Kjenner nå at reise febern e komme på plass.  E nok mest spente og samtidig så er det surrealistisk at jeg skal reise til Las Vegas ☉🛩 Gleder meg enormt.
Har jobbet målrettet for denne turen, å stått mye på. Jeg skal bruke denne turen.
Til å jobbe med forretnings idéen min, pluss at jeg kommer til å legge ut masse bilder på bloggen ifra Las Vegas turer her☉🛩❤

Har snakket med flere som har vært i Las Vegas, de har bare skrøte av turen.  Så jeg forstår at jeg har gjort et riktig valg .
Eldste sønnen min å jeg som drar sammen.  Han skal på møte der, sammen med gründer teamet der nede 👍👌

Så i dag skal jeg få ordnet mye til turen og få ferdig flere ting som jeg har satt opp må må gjøre ting.
Fordypningsoppgaven i psykisk helsearbeid skal gjøres helt ferdig. 
Meld meg opp til fagprøven.
Se over hvilke klær grossist som jeg skal kontakte.  Slik at jeg kan starte opp nettbutikken min ☉😊

Har utrolig mange ambisjoner, mål og ønsker å få det gjort ferdig.  Så en kan frigjøre tiden til noe annet.

Håper at jeg har inspirert deg ved dette innlegget ❤

Mvh
ELINWERONIKA

0 kommentarer

Siste innlegg