Du er god nok, som du er!

Hei 😊

Da var arbeids helga over 

Vært på jobb med flotte folk  kanon trivelig.  😊

《Før at vi skal ha det godt i livet vårt, nå vi tilføre livet mening.  Altså gi kjærlighet/Ta i mot kjærlighet.  Ved vennlighet så er energien god å lun.》  

《Et liv nå leves, ikke bare eksitere, derfor må vi vise harmoni, kjærlighet og nærhet.  Vi trenger det for å vokse og samtidig for å utvikle oss som et godt medmenneske. 》

Det å overaske andre med din vennlighet skaper en god relasjon mellom mennesker.  Også viser vi andre respekt og samtidig raushet.  Ved å være god mot andre , gjør en livet mer kjærlig. Du får det så mye bedre selv.

Jeg fikk heldigvis tid i dag førettermiddags skiftet å tilbringe min tid sammen med familien.  Utrolig å være sammen. Det blir desverre alt for lite… men utrolig koselig.  Slike stunder sammen betyr veldig mye for meg.  Få lov til å nyte en fin stund.  I dag var jeg i en flott barnebursdag ❤ ei flott jente som viste en takknemlighet for å få besøk . 

Dagen i dag har gitt meg rett dose positivtet, rett dose faglig kunnskap.  Det vil si at jeg er i rett balanse. 

Du må tenke over hva gir deg positiv energi? Hva skal til for å komme i balanse? 

Da må en tenk på hva som gjør deg glad og i enkelte tilfeller må vi gå ut av vår konforsone.  Å tørre å ta et valg, en ny beslutning.  Fordi en bestemmer absolutt selv hvordan livet vårt skal bli.  En kan aldri skylde på andre fotid livet ble som det ble….vi må selv handle rett og tenke mer lagntsikklig enn kun for i dag 😄👍👌

Mvh 

ElinWeronikaSkarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg