26.03.2017

Hei dere😁🌞😊

Jeg ønsker å formidle litt om disse flotte produktene 👍

Tannkrem den inneholder Alovera, er en utrolig bra , inneholder ikke fluor. Jeg og mine barn bruker denne fast . Har mange kunder som må ha den 😊👍👌 

Aloe propolis  er en kjempe bra krem som e like god som hånd kream som den kan bruke som bodylotion.  Duft av honning 😊☉

Alovera gelly: er perfekt å bruke om en solbrent  eller til after sun ☉

Aloe lips: Er kanon bra å bruke på lepper, kan bruke den på neglebånd . Utrolig flott produkt. 

Aloe Hest Lotion 😊☉ e et kanon bra produkt.  Om du har ømme skuldre, nakke , legg , rygg ol. Så gjør denne kremen at du blir avslappet.  Du klarer å slappe av.  Den kan også brukes i tinningen om du har spennings smerter.  

Ønsker du mer informasjon om produkter, ta kontakt med meg, her så skal jeg hjelpe deg. 

Ønsker du å kunne begynne å selge? Hadde det vært kult å fått deg som kollega 😊☉ 

Ønsker deg en riktig flott Lørdsgs kveld 👌😊🌞

Mvh

ElinWeronikaSkarstad☉😊

0 kommentarer

Siste innlegg