Hva betyr kvalitetstid?

Hei😊
Hatt en fin dag på jobb, så dro jeg hjem.  Har hatt besøk av en venninne. 
Kvalitetstid det betyr for meg , at jeg gjør noe som er hyggelig.  Det som gir en næring for å kan utvikle seg mere.

Et venninne besøk gir utrolig mye, tiden er ikke alltid avgjørende.  Men det er hvordan en benytter den. En løfter hverandres opp. Da en kan drøfte og fortelle om hva en tenker ol.
Etterpå er en full av positiv energi.  Som en kan bruke på en hobby, jobb , det som en måtte ønske.

Jeg har litt igjen på fordypning oppgaven.  Har fått gjort ganske mye.  Så er kanonbra å være i rute 👌

Har en del bøker som jeg leser mye i , dette er kvalitetstid for meg. Både får jeg hjerne trim også får en et annet fokus. 

Før når jeg kom hjem i fra jobb, måtte jeg ofte legge meg å slappe av.  Dette er nå i dag meget sjelden jeg gjør.  Det er nok fordi , jeg er veldig nøye med hvem jeg tilbringer min tid med. 
Om en kjenner at en kan være sliten så setter jeg på musikk, gjør litt husarbeid, lager litt mat.  Gjør noe som er gøy.  Det som må være hoved fokuset.  Må være at det som en skal gjøre , må være positivt ❤

En opplever mer vekst i positive hendelser.  Da en er i rett balanse.
Du tiltrekker deg mennesker etter hvordan din sinnsstemning er. 👌

Jeg har lest en rekke bøker som både skal hjelpe meg med å endre fokus. 
Dette er utrolig viktig for det speiler seg hvordan en selv har det. Har en destruktiv tankemønster møter en den holdningen en da har.
Derfor er det utrolig viktig overfor en selv. Å komme i kjærlig holdnings mønster. Da tiltrekker du deg det som  gir en næring på en positiv måte.

Derfor har jeg kvalitetstid, det er min tid. Som jeg eventuelt inkluderer mine venner/familie /venninne /eller kun egen tid. ☉☉☉☉☕

Dette gjør at jeg får overskudd til å gjøre de målene som jeg har bestemt meg for å gjøre. ❤

Fokuset mitt blir bedre. En gir seg selv en positiv belønning.  I tid med de en bryr seg om.  ❤👌❤

Dette er utrolig verdifullt , som både skaper minner, glede og gode stunder. 

Mvh

ELINWERONIKASKARSTSD.❤☉😘

0 kommentarer

Siste innlegg