24.03.2017


Hei☉❤

Hva trenger du for å ha utbytte av en Tineout? 

Jeg må gjøre noe helt annet en jobb, studier og ikke salg.  Om jeg skal ha utbytte av en tineout 👌 

Dette tror jeg føre bør være mer bevist på . Hvor viktig det er.  

I dag hadde jeg fri fra min ordinære jobb. I dag hadde jeg 100% fokus på meg selv, min familie, være kun meg. 

Før at jeg skal kunne utvikle meg, må jeg også ta meg tid til meg selv . Å ikke minst se andre å vise omsorg for mennesker som jeg har rundt meg. 

Dette gir deg veldig mye positive tilbakemeldinger.  Du får en bedre helsegevinst.  Ved å ha dager som du kun kos deg. 

Resultatet blir bedenn enn du tror 👌👍 

I dag etter en lang dag på farten , møtte flere i min familie, skape de gode relasjoner som en familie er.  Det er vitamin til sjerla de.

Når jeg kom hjem, spilte jeg musikk å nøt dette lenge.  

Hva er du glad for som du allerede har i livet ditt?

Ikke alltid like lett å tenke på dette fordi vi går i dette vær dag.

Jeg er kjempe takknemlig for at jeg er frisk og har god helse. 

Jeg er takknemlig for at jeg får betalt mine regninger. 

Utrolig takknemlig for at jeg har det så godt livet mitt. 

Takknemlig  for at jeg har en pappa jeg har god kontskt med. 

Takknemlig for at jeg har en stemor som bryr seg om meg. 

Kunne ha ramset opp masse her. 

Men du skjønner poenget mitt, det regner jeg med du gjør❤

Når en er takknemlig, å vis dette.  

Så kommer det til deg , alt annet som en trenger i livet sitt.

Fokuset vårt må være i balanse. Så kommer en til å oppnå det en ønsker.  Vi må være være tolmodig. 

《Kjørte hjem fra byen i ettermiddag, da jeg var kommet til Jakhelln så , jeg en bil som var et totaltvrak….kjørte forsiktig til at jeg så at det ikke var noen i bilen. Litt lenger fram ser jeg to som står. Jeg stopper å spørre de om de trenger hjelp…..begge 2 var preget av situasjonen.  Men var oppegående.  Han som hadde blitt påkjørt var utrolig heldig.  Det gikk godt med han, han hadde en helt ny bil.  Den så ut som et totalt vrak….sa til mannen du var utrolig heldig at du berget livet ditt.  Han svarte bilen kan erstartes 》

 I en slik situasjon blir vi påminnet på  hva som er viktig i livet vårt, er det verdiene eller mennesker? Da en sett dette på spissen så får en satt dette i et perspektiv hvilken grunn verdier for oss selv som betyr mest. 

Jeg går for livet , ikke døde gjenstander. 

De kan vi erstatte, men ikke mennesker. 

 

Mvh

Elinweronika❤


 

0 kommentarer

Siste innlegg