22.03.2017

Hei dere !

Endelig da har jeg fått bloggen på plass 🙂

Målt mitt med denne bloggen er at jeg kan motivere deg som leser her, både om mine erfaringer og samtidig mine innlegg. Jeg har alltid hatt mål og delmål i livet mitt, noe som både er spennende og utviklende for meg som menneske. Jeg begynte å studere i voksen alder i 2013 , å jobbet over 100% i tillegg til at jeg hadde ansvaret for mine 3 barn. Jeg tok det første studiet på kveldstid noe som både var inspirerende og samtidig fikk meg til å bli veldig inspirert i faget og jobben min. Tok videre utdanning i kreftomsorg og lindrende pleie, dette faget var veldig spennende fagfelt og samtidig utrolig viktig fagfelt. Disse to studiene ble jeg ferdig med i 2015 og 2016 jeg startet på det 3 studiet 2015 psykisk helsearbeid , dette studiet blir jeg ferdig med i år 2017. Det jeg har igjen nå er å få tatt fagprøven som helsefagarbeider så er jeg fagarbeider. Da skal jeg si meg ferdig med alle disse årene med faglig læring (5 år studie). Jeg har lært utrolig mye om meg selv under disse årene , at jeg har utrolig mye som bor i meg, jeg takler det jeg vil , fått økt kunnskap slik at jeg nå har en større kompetanse i forhold til å jobbe i helsevesnet . Jobber ved en demens avdeling, som det kreves at vi som jobber med demens pasienter har den kunnskapen som kreves for at vi forstår hva vi skal gjøre , for at pasientene har en bedre livskvalitet og en bedre hverdag. Utenom jobb og karriere så har jeg sunne verdier, som det å være blant familie og venner. Er en meget sosial dame som ønsker å ivareta mine venner og familie på best mulig måte.

Jeg kommer til å få mer fritid nå ettersom jeg avslutter det siste studiet , derfor så ønsker jeg nå å utvikle meg i en annen arena, dette fordi jeg fungerer best, da jeg får utviklet meg og være kreativ. Jeg har alltid hatt et mål i livet å starte opp min egen bedrift, dette er under planlegging noe som jeg både ser veldig fram mot. Håper jeg med dette innlegget kan bidra med at du blir mer motivert til å gjøre det du føler for og følger din drøm.

MVH

ElinWeronikaSkarstad !

 

0 kommentarer

Siste innlegg