Våren kommer med opprydning

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det fint jeg våknet gry tidlig opp i dag ufrivillig  dessverre for meg men jeg må bare ta det som ett godt tegn uansett. Været her hjemme her er nydelig å været er noe vi gleder oss til . Med masse sol også varmere dager. Det gir meg mer enn å hakke tenner og fryse vinters tid selv om den perioden også er fin så er våren veldig herlig i vente . Må bare si jeg gleder meg veldig til å kna nyte mange fine dager ute her å jobbe med mine planer her . Dette med å se hva jeg har i vente så har jeg bare å glede meg.

 

 

Disse dyrene mine klarer å  være litt ulydig med meg det var jo litt søtt i går kveld da banket det på døra mi fikk fortalt at ene anda mi var på rek. Dette trodde jeg aldri skulle skje nå igjen men , det er slik med dyr dem er litt som vi ikke alltid like lett å beregne . Det var den ene moskus barnet jeg har så den kom tassende helt tro skyldig tilbake his å koste seg å drakk i fra kjønna her ute i hagen her snøen har fått tinet . Det var en tanke vekker for meg at her må jeg bare telle de bedre for å være sikker på at flokken er her .

 

 

Spennende tider må jeg si er på agendaen

 

 

Jeg holder på å test lage krem også slaver å dette er et prosjekt som jeg er veldig fornøyd med så langt . Dette med å klare det så bra som jeg gjorde nå sist. Er en nydelig følelse så her får jeg bare glede meg til neste produksjon der jeg skal lage mer . Dette å ha produkter jeg selv har lagt er veldig hyggelig så jeg må si jeg gleder meg veldig til å fortsette .

 

Jeg har en tendens til å starte i flere ender men jeg liker å ha noe å gjøre da jeg ikke kan gjøre noe ute. Slik er jeg bare . Det er en periode med at en god fin flyt kjenner jeg på at jeg bare gleder meg til å forme denne perioden i år til en av mine beste perioder ever. Det er fint å se at ting skal bli mer som jeg vil det skal bli. Ved å jobbe slik som jeg har gjort nå over lang tid kan ta på kropp og sjel , det som jeg har gjort for å klare å være i denne tilstanden så er det å hele tiden ha det gøy også se meg selv mellom alt. Dette å lytte til alle andre gjør jeg ikke . Jeg er sta følger meg selv å gleder meg til å nyte min vei. Jeg er ikke som dere andre jeg er en karakter som bare går min egne vei. Det er befriende å godt å være selvstendig selv om det kan i bant være ensomt på toppen men dessverre er det alt for mange som er sjalu også spenner ben på andre som ønsker å utrette noe . Det er ofte en ser tilfeller der en møter litt hinder. Før ble jeg veldig sint da noen spent ben på meg . Nå i dag blir jeg ikke sint lengre jeg får bare bekreftet det jeg antok . Da blir jeg veldig glad for at jeg i grunn hadde rett i hensyn til min intuisjon .

 

 

 

 

Våren kommer med opprydning

Det er alltid nydelig å rydde opp i alt en ikke ønsker å være i eller ha her . Det gir meg mer glede å se at vi er på vei til en bedre start . Det er en stor glede for meg må jeg si. Jeg har flere prosjekter på huset som skal gjøres i år. Så det er en prosess der en bare må starte en plass for å begynne . Det er alltid noe en må også er det noe en kan fikse på for å vente litt men vi får se det blir bedre enn å ikke gjøre noe . Tenker jeg det er alltid en tid for å sette i gang å få ting gjennomført . Dette året mitt skal jeg uansett være mye mer meg selv . Tørre å si ifra om det er noe , jeg orker ikke å være en som bare jatter med . Dette med drama kvinner som alltid må være en som vrir på alt det er noe en må bare la passere. Dette med å tilgi andre for så å bli kaldt det ene å det andre så kjenner jeg på at våren kjem med nytt friskt pust inn til meg her. Dette året her skal bli mitt år med noen bedre dager enn jeg hadde i fjor . Dette med å se mer hva vi ønsker til oss så er jeg her at jeg vil bare nyte livet mellom alt.

 

Snøen ligger enda som ett slør rundt hagen min med noen spor etter meg også Elgen som har tatt turen igjennom hagen min i vinter. Dette med å ha mye dyr rundt oss her er noe jeg liker så godt. Det betyr mer for meg å bo litt landlig enn å bo mitt i byen . Det er mer gledelig for meg må jeg bare si. Bare dette med å skal få ting på rett stil blir herlig . Jeg må si jeg gleder meg veldig for å starte med alle mine planer så jeg kan få gjort mer enn jeg hadde drømt om . Det er bare å brette opp ermene å sette i gang tenker jeg . Det er bare å få gjort en ting i gangen . Så kommer vi oss i mål med alt i år også . Det er en fin periode vi er i uansett så jeg gleder meg veldig til å sette ting i gang . Gleder meg til varmen kjem mer så en kan sitte ute å nyte alt her hjemme . Det er så fint å se dyrene ekorn som vandrer rundt her på tunet mitt , å alle de andre små fuglene . Det er healing bare å se på de for meg er det nettopp det.

 

 

Ønsker deg en riktig så nydelig dag.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg