Stas med alt som ….

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Håper det står bra til  med deg i dag, her i dag også stråler solen selv om det er enda litt kaldt men det tørker så godt opp med litt vind i trene å en ser fugler flyr om kring her . Vi er omsvermet med masse kråker også små fugler . Det sies at da en har mye kråker rundt i hagen her så er det veldig bra. Så jeg må si jeg liker de her artige fuglene så jeg snakker alltid med de da de er nært her hos meg å jeg er ute . Dette med å nyte dagen her hjemme går veldig fint med alt som skal gjøres daglig . Det er blitt en ren rutine med å snu eggene i ruemaskin ordne ute til dyrene også krysse av at alt er gjort . Det har blitt så mange oppgaver at jeg er stolt over meg selv fordi jeg har klart å få dette i orden . Pluss alt en selv gjør i jobbene mine .

 

Stas med alt som skjer i grunn

 

 

 

Jeg har kommet til ett punkt at jeg er så glad for alt jeg har prestert å klart å bygge opp i fra null til der jeg er i dag. Det har vært en del opp og ned turer i karrieren min . Det ser jeg mest på i dag som lærings erfaringer . Dette med å lære å være takknemlig for ett tomt kjøleskap men har ett varmt hus . Så er det fint å slippe å ligge ute. Dette med å se at vi har mye vi kan dra nytte av så vi lider ingen nød om vi ikke har mye av alt en lang periode . – Dette med å se tilbake på min reise i karrieren min så må jeg si jeg er super stolt over at jeg klarte å stå i disse kampene . Det har gjort at jeg er blitt mer meg enn jeg kanskje hadde turt å håpe på.

I dag er det ikke viktig for meg hva du måtte mene om meg eller andre som jeg ikke kjenner. Jeg er meg selv å lever akkurat det livet jeg ønsker helt av meg selv. Dette med å se verdien av å nyte i dette tempoet å hva en har fått til å bygge opp i firmaet mitt. Dette er en reise jeg må si jeg er så glad for å ha vært en del av å former meg mer enn jeg mulig så da jeg startet opp bedriften min i 2017. Dette med å tasse i butikken min som jeg gjorde i morges å så igjennom å ryddet å danderer det er en nydelig koselig jobb. Så har en massasje jobben som jeg har i hendene mine. Der trives jeg å får min daglig dose trim for å være ærlige. Så har jeg denne nydelige veileder jobben som har også bidratt til at jeg elsker mer å jobbe variert .

Dette med å bruke alle mine kunnskaper å god læring i mitt eget liv også det en har studert . Har gått kreft omsorg  med lindrende pleie også tok jeg fordypning i psykisk helse arbeid i tillegg til at jeg har jobbet innen helse sektoren med i flere avdelinger med ulike pasient grupper som jeg alltid har likt å utvikle meg . Dette med å se på alt en har gjort før å en i dag kan bruke alt i bedriften min i dag men på en litt annen måte men jeg jobber med mennekser som er sårbare å ikke har andre enn meg som kan hjelpe de. Dette er en stor ære å kan få være en del av.

 

 

Ser mer inn i meg selv også mer på verden som en god plass å være

 

 

Jeg vet at jeg har sagt dette før , men jeg gjentar dette selv om . Jeg ser ikke nyheter og leser ikke aviser som er i negativ art. Dette er ikke til å unngå å se alt som kommer opp i nyhets feeden på fb men jeg nærer meg aldri med dette som skjer på nyheter . Hvorfor jeg ikke følger med ? jeg skal forklare dette. Jo mer du og jeg nære oss med negative ting jo lavere energi får vi selv. Dette med å snakke stygt om andre , eller se på negative ting så blir vi ett produkt av det vi selv ser på. Da får vi også en mindre vekst rundt oss . Ved å verne oss selv mot dette så gjør du mye godt mot deg selv. Dette med å endre måten en selv er på mot hvordan en selv var før er også noe jeg har gjort . Dette med å trekke seg tilbake også være mer i mitt jeg også dyrene . Dette blir litt som jeg har blitt en en strøing men , jeg føler ikke at jeg er det. Selv om jeg er for det aller meste kun hjemme her uten om en å anen tur sammen med gode venner eller ungene og familie .

 

Dette med å se mer hva som skjer med oss da vi gjør litt endringer for oss selv . Dette med å bestemme oss for å jobbe med ett sinne eller kutte det som irriterer oss. Det som trigger jobber vi med så er det så mye lettere å bringe frem mer vekst i vårt liv. – Så kan heller det vi i dag velger bort komme tilbake da det er endret . Vi skal ikke frykte at vi har mistet noe . – Jeg ser dette tydelig selv i dag at jeg har mer vekst i mitt liv da jeg valgte bort det som var krevende . Det å gi oss selv mer er mer viktig å en skal ikke være redde for å være oss selv å jeg går alltid min vei spør ikke deg om dette er ok. Jeg bare elsker å følge mine egne drømmer . Så dette med dyrene er en egen reise for meg . – De krever mye å en må alltid passe på de. Det er ikke alltid jeg kan spise når det jeg er sulten med som jeg alltid har sagt ungene også dyrene aller først så mat. Det er blitt litt slik at jeg er vel en omsorgs person som bare vil være for de jeg bryr meg om det er kjærlighet i å være for de. Så jeg må si denne reisen har jeg ikke villet vært for uten jeg gleder meg til resten av reisen videre med de.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg