Livet trenger ikke å være perfekt for å være kjærlighet 

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det ? bra håper jeg.

 

Nå må jeg si jeg er veldig takknemlig for at det er weekend å god helge følelse her . Jeg har i grunn lite planer for denne weekend det eneste jeg alltid åpner opp for her er mine barn også de jeg bryr meg om.  Så da får vi se hvordan denne weekend blir. Det er alltid hyggelig å se hvordan alt blir . – Noen ganger er ingen ting planlagt her men så skjer det plutselig alt på en gang – Det er litt slik med meg.

 

 

Noe er det alltid å gjøre så klart men jeg tenkte å nyte tiden min godt denne weekend også da.

 

 

For dere som kjenner meg så vet dere at jeg er veldig alternativ også åndelig av meg . Dette med å være det er for meg en ting jeg alltid har vært ifra jeg var ett lite barn . – Noen blir veldig åndelig å alternativ i voksen alder. Da en ser hvor dårlig en lever å en hele tiden jager etter alt det ytre . Jeg har alltid likt det skitne også slitte mye mer enn det som skinner også er så stil fult om du skjønner . – Det er litt nytt og mest gammelt hos meg men jeg bare elsker gjenbruk å dette å reskape gamme lort som de aller fleste ser på som lite verdi i.

 Jeg har ett ganske stort hus som skal fylles med alt i fra loft til kjeller i vinter så henta jeg masse gulv som jeg fikk i fra de som ikke trengte dette. Fint for meg siden jeg holder på her med å fikse også ordne på huset mitt her . Det er alltid noe en kan gjøre bedre eller en kan endre . Jeg holder på å male her hjemme . Det er ikke mulig for meg å male hele tiden i hensyn til at jeg er ett salgs hus med kunder som løper inn og ut i fra Gruben Massasje. Så jeg må alltid løpe og male samtidig men jeg gleder meg veldig til å få frem male kosten igjen å bare smelte sammen med musikken og meg . Det er så befriende å bare være til.

 

 

 

Våren er forandring også ny epoke .

 

 

Ny mnd som vi hadde den 8 april den kjem til å påvirke oss i lang tid dette med ny mnd og full mnd påvirker oss i hvordan vi reagerer eller om vi blir usaklig eller at det kan oppstå kranglinger . Dette med å lese energier som jeg gjør så merker jeg så godt når jeg skal tre meg ut av en negativ energi før jeg lar den eskalere. Dette som før var så viktig å ha rett i ett og alt har ikke like stor verdi for meg i dag. Takk og lov for nettopp dette. Jeg må si jeg er veldig takknemlig for å kjenne på denne reisen her å gleder meg stort til å kan gjøre mer endringer å lage meg mer planer . Det er jo snart ny mnd igjen å de mål jeg satte meg da på ny mnd vokser i denne perioden . Dette bør du ta selv å gjøre . Om du ikke allerede gjør det. Så skal du få se noe som kommer til å ta fart i livet ditt.

 

 

Jeg har nå en litt helt avslappet forhold til ruge maskinen også noe jeg sikkert har hatt litt mer godt av. Det er litt slik at da en plages så kan ting gå oss litt nervene å at en føler seg udugelig . Dette med å bare gi helt slipp så skjer dette som skal skje rundt oss da det er modent. Jeg har nå egg som sagt i maskinen å dette med å lyse de å se om det er tegn til liv er alltid like spennende . I denne reisa mi kunne jeg ikke en dritt . Bare lest meg litt opp på nettet. Det står lite om and en finner mer om høns men til og med de kan det være veldig vanskelig å finne rett klekk til . Dette med å se om jeg har noen som er perfekt til å ruge så hadde dette så klart vært perfekt vi får se hvor mange av disse som er liv i pr i dag. Dette med å mekre at jeg er blitt dyktigere leser tegn på dyrene å hører lyden på om de har det bra eller om det er noe annet. Pussig dette her da mine barn var små da skjønte jeg med en gang da nå er det alvor å det samme gjør jeg med dyrene mine også. – Det betyr kjærlighet med store bokstaver .

 

 

Jeg bare elsker livet mitt nå som jeg har det perfekt å er på min rette vei . Det å være fornøyd med hva jeg har lyktes med til nå viser jo også at jeg er super trygg i meg selv . Jeg ser at ungene mine er ett godt produkt av meg selv . De er herlige alle 3 å jeg må si jeg forguder de så .

 

 

Livet trenger ikke å være perfekt for å være kjærlighet

 

Dette med å speile seg i alt det som skinner eller lettere forklart det som koster dyrt . Det er ikke våre verdier . Det som er perfekt og kjærlighet er i vårt indre hvordan vi to har det i oss selv som kjenne tegner om vi har det bra. Selv om du har masse penger eller du har en mann eller du har det du alltid har drømt om men allikevel forsurer andre sitt liv . Så er dette en stor bekreftelse på at den som forsurer ikke har det godt med seg selv. – De er en utfordring for oss , men de er en utfordring for seg selv. Dette er mange som ikke ser at der er deres eget de må jobbe ut å ikke la dette gå ut over andre . Det som viser seg ofte er at jeg som blir trigget av andre eller kjenner jeg får en reaksjon på når andre er ufine mot meg . Så er det ikke mine ting . Dette med å lære seg at vi ikke tar til oss det som ikke er vårt . Hva vi sender ut mottar vi selv

– Derfor aldri kopiere dårlig adferd til tross for hva de som har gjort deg stygge ting opp igjennom årene . Det er kun deg selv dette uansett kommer til å gå utover. Livet ditt blir mer kjærlighet da du er kjærlig mot deg selv. Tar ansvar for deg lille barnet i deg selv. Da vi tørr være snill også omsorgs fulle over for oss selv da skinner vi mer. Vi alle opplever negative ting i oppvekst også i livet sendere. Dette er noe vi alle skal oppleve . Dette er for at jeg også du skal åpne oss opp til å bli den vakre sjela som vi er født til å være . Da vi åpner opp for å våge å tørre å bruke vår indre stemme mer . Å ikke alltid må rope alt ut i klartekst men bare observere å være som den ørna som svever høyt som ser etter det den sal ta som sitt bytte . Vær den som verner om deg selv også dine. Å tørre å si nei er som å si ja til en selv , de en mister fordi en tørr å si det en mener så skal dem ikke være rundt oss. De som alltid vrir på det jeg også du sier er også karakterer som ikke er ferdig utviklet. De er som ett barn å regne så vi kan ikke forvente mer ut av de dessverre til de selv ser at jeg må endre meg for å få det bedre, ikke alle kommer til å gjøre dette men det er igjen deres valg .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg