Like leken også naturlig

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan går det ?

 

 

Dagen her går fint må jeg si , jeg har fått klart å gjennomført så mye pr nå at nå måtte jeg ha meg en liten kaffe pause mellom alt å lage en god blogg . Dette med å være i alt er ikke alltid lett å huske hvor en skal være til en vær tid. Det rare er faktisk at jeg klarer hele tiden å huske hva jeg skal gjøre til gitt tid.

 

Jeg er daglig flere ganger for å bare ser at dyrene har det fint ute i lufte gården sin selv om jeg like godt kan bare se til di ut i fra mitt vindu . Så er dette med å vise dem at jeg er her så blir jeg også mer knyttet til de . Dette med å se i dag litt sendere om de legger egg i dag også blir en glede å se om vi er like heldige . Dette er så hyggelig at jeg gleder meg veldig til fortsettelsen . Ingen av endene har startet med å legge egg i år , jeg mottok mange ande egg i fjor å jeg kan anbefale de med det sterkeste. Skal du bake så er ande egg perfekt til å lage en god rett for å være ærlige med deg.  Det metter også godt bare ett egg på en vaffel for eksempel . Det er så herlig at en har dyrene rett utenfor her å slipper å springe ned butikken for å kjøpe egg . Ferske egg er jo også aller best til det du skal bake om det er bløtkake bunn eller en sjokolade kake som bare smelter i munnen.

 

 

Jeg har lyst til å utvikle meg mer i år

 

 

Jeg er nok mer kreativ også engasjert enn ellers så jeg må si jeg er i år veldig klar for å være i utvikling å hva er utvikling ? det er å endre seg eller gjøre noe annet . Da utvikler vi oss mer enn om bare er på samme nivået hele livet til vi dør. Så kan barna mine si da de er i min begravelse mamma levde i alle fall helt ut å tok mange sjanser noen gikk rett til helvete men hun lærte med de også. Dette med å våge å tørre er noe jeg skal bli enda dyktigere til å gjøre. Dette å bare glede seg på en som jeg gjør er noe som barn nettopp gjør helt naturlig . Da vi klarer å være akkurat som barna er , like leken også naturlig så kommer det lettere til oss det vi skal gjøre eller være i . Jeg mekrer da min intuisjon veileder meg til rett retning eller at jeg skal på butikken for da skal jeg møte på de mennesker . Som jeg bare skal observere eller møte for å snakke med. Dette med å være en utenfor flokken er for mange  veldig skummelt men om du selv klarer å lytte til deg selv også ditt hjerte hva er det du selv søker så vet du i grunn det om du bare søker litt mer inn eller bare lar tiden gå sin gang før det modnes . Det er nettopp så enkelt som å at vi er mer i kroppen vår i det vi gjør .

 

 

Jeg var mer hissig før å lettere irritabel , dette har faktisk jeg klart å endre mer enn jeg hadde våget å tru skulle skje . Jeg har klart å temme ett stygt sinne som ikke gjord meg noe bra . Nå da jeg kan kjenne jeg blir irritert så mekrer jeg at det er mildere enn før . Nå reagerer jeg heller ikke som før da andre får utblåsning så ja ting har endret seg med meg å det liker jeg også meget godt. Dette  med å tørre å være mer seg selv. Her har du meg nå, jeg våger å si i fra om jeg må. Jeg tørr ta to skritt tilbake også tåler jeg å høre hva andre sier til meg. Dette med å ha mer kraft i meg er nok også fordi jeg selv har endret hva jeg har som hoved fokus . Dette med å jobbe ut det som har vært tøft men jeg dyrker ikke det negative for det blir ingen suksess av nettopp dette av å skal prate dag ut og dag inn om negative ting . Da nærer du kroppen din også sjela de med avfall . Da jeg er ferdig med tøffe veileder samtaler må jeg alltid meditere bort det negative jeg får inn i samtaler . Dette fordi jeg ønsker ikke å ta dette inn i meg . Dette med  å meditere er for å klarne sinnet mitt også få en bedre fokus jeg er mer tilstede i hva jeg holder på med.

 

 

 

Dette med å utvikle seg til noe som mine foreldre kunne ha blitt stolt over er noe jeg jobber for å utvikle . Jeg vet at de begge to er det , de hadde ønsket begge to at de hadde vært like modige som meg . Jeg vet mamma sa alltid til meg skulle ønske jeg hadde vært like tøff som deg. Det er noe jeg alltid har tatt til meg . Dette med å  være stolt over mitt eget prosjekt å akkurat nå er jeg så avslappet som jeg hadde ønsket å være samme dagen som jeg startet opp bedriften min . Da var jeg super stresset å super redd for å gjøre feil . Dette å være redd for å gjøre feil er bare en dum greie , jeg er glad for alle feil jeg gjør . De tar oss bare til nye høyder som gir oss en ny også bedre vekst. – Jeg er så klar på at jeg skal lykkes mer med alt jeg gjør at jeg drømmer om å skal utvikle mine egne kremmer også salver. I år må jeg be om litt hjelp til de som kan hjelpe meg å plukke det jeg skal ha for å kan lage salver også kremer av. Dette med å være i denne retningen som jeg er i pr nå så må jeg si jeg gleder meg veldig . Dette er kreativt å lærerikt å en må aldri være redd for å miste fokuset .

 

 

For ett par uker siden tok jeg meg selv i å hente opp energi for å produsere en ny salve på nytt på en litt annen måte en sist. Dette har vært en reise for meg der jeg merker at jeg lærte å jeg bare vær i mitt lille meg . Der jeg nyter å se at jeg har det som skal til for å klare å få dette til. Jeg spilte litt god musikk mens jeg lot meg selv få gjøre bare det jeg mente skulle være i . Fulgte en oppskrift på slump men jeg var tilstede i kroppen min også mekrer jeg da leverer jeg mer også mye bedre da jeg bare gjør ting uten å være tilstede for da lytter jeg heller ikke å jeg følger ikke med hva jeg holder på med. Det er nettopp her da en gjør de dumme felene . Så da jeg skal lage en dag krem eller en kropps krem så skal jeg være like mye i kroppen å nyte det jeg holder på med like mye som sist . Da trur jeg at kropps kremen eller dag kremen blir magisk .

 

 

Dette med å kjenne at ting må jeg bare gjøre for utvikling så er det noe vi alle lærer av håper du finner noe som gir deg inspirasjon for å lykkes eller bare utvikle deg i en hobby . Det som betyr aller mest er at en får ting til å i alle fall forsøker så ser en om en lykkes med dette eller om en må øve mer .

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg