Jeg var den stygge ande ungen …

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Håper du har det fint jeg , nettopp kommet inn etter å ha ordnet til dyra . Det er så festlig å stå å se på de etter jeg har vært hos de en god stund . Dette med at jeg skaffet meg disse i fjor var en stor gave til meg selv. Dette har gjort at jeg gleder meg mer til vær dag jeg står opp en jeg gjorde før. Dette ha noen å ordne for er noe vi alle trenger å disse flotte ender og høner de er for meg en herlig frisk pust i bakken for å være ærlig har en løpeand som heter Donald han er bare så festlig ,

 

 

Weekend å nyte dagen godt her jeg

 

Det kommer til å tine noe helt sykt i dag solen er så oppe å jeg må si jeg liker dette veldig godt jeg . Dette med å være i min posisjon der jeg bestemmer selv hvor mye jeg orker å jobbe i helgene så er jeg heldig til tross for den arbeids narkomane dama jeg er. Jeg bare elsker å jobbe selv om jeg å kan kjenne på at kroppen er sliten men det er bare i grunn veldig godt da merker jeg så godt at jeg er til stede også lever.

 

Snøen her på tunet tinger mer og mer takk og lov for det men det går ikke like hurtig som jeg hadde ønsket meg men vi får satse på at det blir om ikke så alt for lenge . Det er bikkje kaldt om nettene her så jeg blir ikke overasket om det enda ligger litt snø her i neste uke også.

 

 

 

Viktig å tørre å ta en beslutning

 

 

Jeg har fått gjort så mye bare her alene jeg så dette med å gjøre alt jeg selv kan gjøre i denne perioden er det jeg kommer til å sette fokuset på. Jeg hadde egentlig fått litt parkett men jeg har ikke noen plass per nå å legge det så det måtte dessverre gå ut . Det kommer alltid noe nytt så jeg har lært meg å si nei da det passer meg bedre en å si ja bare fordi jeg sa dette aller først. I går kveld jobbet jeg med veileder samtaler . Noe jeg er så takknemlig for å ha . Dette med å utvikle seg med denne jobben fordi det er nettopp det jeg føler at jeg nettopp gjør.

 

 

Jeg er heldig som kan få lov til å hjelpe så mange mennekser som trenger en som ser deg . Det er ikke alle for gitt at de har noen der som kan veilede deg eller bare forstår hvordan du tenker . Før å klare å se en klarhet i målet eller der en er pr i dag. Dette med å mekre at ting skjer før det skjer eller da det har skjedd. Er meg i ett nøtt skall . Jeg gjør det nå hele tiden . Min intuisjon er på hele døgnet  å i mine drømmer dette er jo bare artige men jeg vet for mange at de ikke helt liker dette så godt . For meg så tar jeg intuisjonen min som den rette veiviser å lytter klokt til den , dette med å si magefølelse eller intuisjon så er det akkurat det samme.

 

 

Jeg fikk i går tatt den beslutningen som ble mest rett for meg nå å det er noe jeg alltid stoler på. Dette med å være styre leder, sjef også den som også tar den siste beslutningen i bedriften min er jo kun meg så jeg har jo noen ganger har jeg bommet totalt men det er også de gangene jeg har lært sykt masse. Så jeg har lært så mye i denne prosessen her at jeg er så glad også trygge på at veien videre skal gå fint for frøken strøken . Dette med å tørre å ta disse beslutninger så er det veldig spennende . Jeg startet i går kveld med å begynne på regnskapet mitt .

For å få en start på selvangivelsen . Det er så deilig da en har fått starta å jeg har nå bestemt meg for å lage nå en døds mappe som den dagen jeg dør så skal ungene vite hva de skal gjøre i hensyn til min bedrift så de vet hva jeg har betalt så de skjønner mitt system. Det er ikke alltid lett for andre men håper jeg får det ordnet. Så de skal skjønne dette skal ta de med en dag da jeg har ordnet så de vet hva jeg snakker om .

Så de vet hvor de skal lete osv. Dette er viktig for deres sikkerhet å ikke minst klarhet siden jeg ikke bare jobber med veileder samtaler jeg har jo en butikk også massasje i tillegg. Dette med rydde så det er klart til du kan gå bort når som helst er i grunn dette jeg gjør nå . Er en prosess der jeg nå kvitter meg med overflod av ting som kidsa mine skal slippe å styre med da jeg er borte. Jeg måtte rydde bort masse etter da min mamma døde men jeg vil at mine skal slippe å oppleve det samme som jeg . Det er nok sikkert derfor jeg er så tydelig på dette med å gjøre opp regnskap å vite hvor er vi .

 

 

Ny grein i jobbene mine

 

 

Jeg er en  kreativ sjel som alltid har likt å gå ut av min egne konfortsone jeg var den stygge ande ungen da jeg var ett barn følte jeg selv . I dag føler jeg meg mer som en diamant som har forstått dette med å knekke koder å ikke mist våge å være meg selv. – Dette med å tørre å følge mine drømmer å bare lytte innover i meg hva vil jeg gjøre hva er jeg tørst på akkurat nå som gir meg den næringen som kroppen min responderer bra på. Jeg som barn fikk alltid høre jeg dugde ikke til noe. Dette med at en får høre dette i mange 10 år, så tror jeg til slutt dette selv. Det ligger under huden min å jeg har så klart null selvfølelse å tror så klart ikke at jeg er elsk bar å at noen vil ha meg heller. Dette vi sender ut som at vi er ett null så mener de andre også at vi er det.

Vi sender ut et mindre verdighets kompleks der vi er dårligere enn vi er men vi vet dessverre ikke bedre så lenge vi er fanget i dette daglige maten med å høre at vi ikke duger vi klarer dette aldri osv. Hvordan klarte ett barn å ignorere de voksne som jeg gjorde ? i grunn så skulle jeg ikke ha klart å kommet så langt som jeg i dag har klart. Dette med å snu alt nederlag til egenskaper som jeg kan bygge opp rundt meg for å klatre mer på stigen . Jeg har flyttet over 30 ganger , jeg har ingen fast der kommer jeg i fra som de aller fleste har. Dette med å ikke har hatt tilhørighet noen plass kunne lett ha gjort til at jeg hadde blitt rotløs som voksen også.

 

Allerede som barn så bestemte jeg meg for aldri å være som de som behandlet meg dårlig som barn jeg husker enda jeg sa dette til ett familie medlem at om jeg fikk barn så skal jeg aldri behandle de som vi har blitt behandlet. Det har jeg holdt – Dette familie medlemmet sa , du kommer aldri til å klare å være så vond . Det ligger ikke i din sjel .

 

Dette med å ta i bruk alle redskaper når vi skal ta action i våre liv så må vi ta vårt eget utgangspunkt. Hva brenner vi for hva er vår livsvei som vi kjenner dette trekkes jeg mot. Jeg trekkes mot det åndelige å brenner for å åpne opp mer av min nedgravde kreativitet . Dette skal mer opp å det synes litt men har ikke helt kommet på sin plass. Jeg skal i år lage mer kremer også lage salver . Av blomster som jeg selv har plantet . Dette å skape noe selv er dette jeg mekrer at er min vei nå. I tillegg til alt annet jeg gjør. Jeg har bestilt ca 1500 kg sement tror jeg så skal utvikle mer av dette også  gleder meg veldig til å starte med dette . Sønnen min sa jeg måtte bruke maske da jeg holdte på . Ellers mister jeg 10 år av min leve tid. Jeg gjorde ikke dette i fjor så jeg så til min fordel jeg tenker positivt men jeg skal lytte til min sønn i år . Velmente råd er ikke dumme å jeg tar de til meg .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg