Det var ikke like lett ……

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det må si jeg gleder meg til å starte mer på denne dagen jeg . Det er så herlig med masse sol å nydelig utsikt med å se på alle små fugler som er i området mitt her . Dette med å se at det tines sakte med sikkert så gir dette meg en stor glede for å kunne sitte mer ute her om litt er en stor glede må jeg si .

 

Dagene våre de bare suser av sted for å være helt ærlig må si jeg skjønner i grunn ikke helt denne farten her men jeg må si jeg gleder meg så til å starte dagen min med å bare være til å nyte litt kaffe mellom alt her . Den dufter så godt må bare si dette å nyte ekte god kaffe så er det så mye hyggeligere enn å bare være i en kjedelig plass der en ikke har noen ting av mine gleder. Dette med å glede seg på disse små tingene er dette som gir meg mer glede. Det er rart med det rare som en bruker å si . En kan føle at ting er slik og slik så er det i endring å vi alle sammen er hele tiden i endring uten å se dette selv . Vi forfaller i forhold til den yngre utgaven av oss selv selv om vi kan føle at vi er veldig flotte så er det alltid en endring som vi bare må leve med.  – Må si jeg bære mine rynker med glede for de er ikke mange men de er tilstede. Dette med å bære vekten sin å med glede så er dette med å være glad i seg selv en viktig prosess ved at en stråler ut at en har det godt . Viktig at en gjør nettopp dette for å være i rett energi med verden .

 

 

 

I dag var det ikke like lett å komme seg opp

 

 

Enkelte dager så kunne jeg ha sovet hele dagen å i dag er det en slik dag. Dette med å merke at livet er mer enn bare å slappe av så er det dyrene ute så er det ruge maskinen også er det blomstene som jeg har sådd å skal så mer til så det er alltid nok å gjøre selv om jeg ikke akkurat har kunder hele døgnet. I går hadde jeg en slik herlig dag at jeg tok meg fri på formiddagen det var rett og slett nydelig også bare jobbet på ettermiddagen . Jeg fikk kjørt meg i noen timer men herregud jeg koste  meg veldig. Dette å se andre mennesker er sundt for oss alle så vi klarer å sosialisere oss mer . Dette gir meg mer enn jeg ser i første øyekast å dette med å være i det er så hyggelig .

 

 

Det er klart jeg som sover lite også er mest oppe å jobber så mekrer kroppen min dette. Det er tøft å stå slik på som jeg gjør så jeg har bevilget meg nå litt mer hvile enn ellers . Dette med å merke at en driver rovdrift på seg selv er ikke helt heldig jeg ønsker ikke å måtte si jeg kan ikke jobbe så da slenger vi heller inn en pause mer enn før. Det er i grunn veldig sundt det.

 

 

Prosjektet mitt med å få masse klekk blir spennende å se hva som dukker opp av det som ligger i ruge maskinen nå. Det er så mye som skjer at jeg nå merker at jeg ikke alltid har like god tid . Så er det å må være ute til dyrene å passe på som tar en del tid . Dette er en prosess jeg må si jeg gleder meg veldig til å være mer klar for dette. Jeg har fått mer egg nå som jeg er veldig glad for det er en helt annen smak på de ferske eggene å en må si det gjør seg utrolig er takknemlig for alle egg jeg får det er veldig artig. De er en fin gjeng nå i ute gården så artig å se på dem . Dette med å glede seg veldig på fremover der en skal ordne mer til de så er det en helt egne reise for meg dette. Jeg har mye på agendaen men det orker jeg ikke å fortelle alle å en vær . Dette med å fortelle alt er ingen vits det er ingen som forteller alt de gjør til en  vær tid. Dette som jeg jobber 24/7 så er det rart at jeg faktisk klarer å eksistere så bra som jeg gjør . Hvorfor er en i så godt lag ? jeg trives har det godt å gleder meg veldig til å se resultater på mine jobber . Dette å se liv i eggene er så artig at jeg har blitt helt frelst i denne verden at jeg må si jeg har i grunn ikke ord.

 

 

Jeg har nok endret meg mer enn jeg var før den som måtte fly til byen nå er jeg mer pliktoppfyllende hjemme arbeidede mellom gammel dame som nærmer seg 50 årene men jeg trives veldig godt som en mellom gammel dame som er på en vei i livet mitt at alle jeg syntes var veldig flotte som 20 åring ser jo eld gammel nå å jeg har i grunn klart å holde meg mer ung enn de . Det er litt rart at vi er så ulike men , noe er arv også er noe hvordan vi selv velger å leve livet vårt. Så vi alle har valg som sagt så må vi ta ett utgangspunkt på det .

 

 

Ønsker deg en riktig så nydelig dag kos deg masse så håper jeg du får nyte den godt.

 

 

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg