Stå modig i stormen solstråle ♥️

Hei kjære deg ❤️

 

Håper du har det bra? Helg følelse er inntatt. Det er super digg å nyte helga sammen med gode venner og familie. 🌿

 

Selv jeg som er alt for mye engasjert i jobb og karriere. Så har jeg også blikket mitt mot det jeg bryr meg om. Det å ikke bare jobbe men å tillate seg å ha litt tid før å nyte livet. Det er super hærli.

Det å skape hele tiden pluss at jeg er i balanse så har jeg også den gode følelsen å samtidig har jeg det meget godt.🌿

Selv i bare mitt eget selskap så trives jeg meget godt å det betyr mye for oss alle at vi ikke trenger noen for å være i rett harmoni.🌿

Hva er min drivkraft og hva er i grunn min motivasjon for å stå på slik jeg har gjort til nå. Det er å få det bedre økonomisk men også det å bygge opp videre for at jeg kan unn meg litt luksus.

Luksus behøver ikke å være gull… Men at jeg setter min egen verdi på et høyere nivå.🌿

Jeg har hele livet mitt hatt snill pike syndromet. Det kommer objektetivt fordi jeg aldri ble sett av de jeg ønsket skulle anerkjenne og ros meg. Det å jobbe å kjenne blod smaken i kjeften er noe jeg opp igjennom årene har gjort ofte…

Det jeg har stått i nå er vel også den tøffeste reisen i livet mitt.🌿

Det å nå stå modige i stormen så er det mye lettere enn å ikke være den rolige som kjenner at kroppen og sjæla mi trenger ro å harmoni.🌿

Det er jeg nøt til å bli mye dyktigre å belønne meg selv mer å igjen alt blir mye lettere når vi anerkjenne situasjonen også godta at det du står i bare er for en kort periode.🌿

Fordi kjære deg? Det du gir mye energi til vokser.

Derfor ha mest fokus på det du ønsker skal bli vekst i.

Jeg ser nå også at det er ikke skummelt heller, livet er nå. Jeg lever til jeg dør å i mellomtiden så må jeg også tillate meg å eksistere.🌿

Hadde en magisk stund sammen med jentungen 🥰

Det er vidunderlige de er så store mine barn at de studene vi har sammen blir mer verdi full enn gull.

Derfor anbefaler jeg alltid de jeg veileder til å finn en eller tre ting de er takknemlig for. Dette for å lære å være mer i den feelingen å da blir det også mye bedre også. Da en har go energi.🌿

Jeg opplever at det jeg fokuserer mer på det har jeg manifestert inn i livet mitt egentlig ganske fort.

Jeg har satt opp mye mål for fremtiden, så det blir meget spennende fremover.🌿

Denne helgen skal jeg kun gjøre ting for meg selv og mine barn.🌿

Så det er digg jeg drikker så å si aldri alkohol så jeg er deres faste party sjåfør også.🌿

Jeg har bestemt meg for at jeg nå fremover skal være enda mer modig i livet mitt.  Skape gode minner som jeg har lagret.🌿

Jeg har jobbet med regnskapet i natt mellom veileder samtaler.. Det er så vidunderlig å få jobbe hjemmefra å rett og slett nyte livet også leve i mitt lille bohem liv der jeg er i min egen bobble som jeg definerer som reine magien.🌿

Du veit når du er forelsket? Slik er jeg nå.. Men jeg har ingen jeg er forelsket i. Men bare det å være i denne energien så er jeg så klart nå en magnet mot god energi.

Jeg skal på cafe besøk i dag sammen med tremeningen min. Det gleder jeg meg til, det å se på folk å i tillegg får jeg et annet fokus digger jeg enormt. 🌿

 

Det er så viktig å se andre arenaer enn bare i mitt nær miljø.

Skap deg også en nydelig dag ❤️🧲🧲🧲❤️🧲🧲🧲♥️

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika ♥️

0 kommentarer

Siste innlegg