Mitt ansvar å opprettholde god livskvalitet ❤️

Hei kjære lesere ♥️

Tenkt at nå er det sankthans aften ❤️ surrealistisk i grunn. Nå snur sola å jeg føler at vi har ikke hatt sommer enda her nord.

Så snur sola nå merkelig å tenke på at nå går vi mot mørkere tider.

Sankthans aften er jo egentlig familien tid der en tilbringe tid med hverandre. Ser det rundt meg mange som ikke har noen å feire sammen med.

Selv kan jeg kjenne på sårbarheten ved å være alene i dag også. Når en egentlig burde være mange som feirer sammen.

Jeg er blitt vandt til å feire enkelt dager helt alene, i dag har jeg jobbet i bedriften min. Å nå har jeg på Veileder jobben. Slik at jeg ikke føler meg ubrukelig eller alene om du skjønne.

Tror nok det å jobbe uansett om det er høytid eller nå sankthans aften så gjør det min situasjon lettere.
Mine barn er store i tillegg så de har jo nå sine egne ting som er viktige for de.

Ved at jeg definerer at mine barn har jeg kun til lån. Betyr at jeg kan ikke leve igjennom de. Det som jeg må gjøre er å finne noe som gjør meg glad.

Vi kan ikke leve igjennom ungene våre eller familie. Vi må våge å vær oss selv å heller gi næring til det som betyr noe å finne gode løsninger i stede for å fokusere på det en ikke kunne være med på.

Fordi da setter vi oss i en offer rolle der på den ene siden sletter oss selv ut.

Jeg har vært i denne vibrasjonen å den er meget destruktiv å hva får vi mer av? Negative opplevelser.
Derfor ønsker jeg ikke å være i det er heller ikke sjalu på noen selv om jeg kan kjenn på savn å ikke være inkludert. Men igjen her så er det også mitt ansvar for å opprettholde en god livskvalitet. Derfor må jeg alltid gå ut av det jeg kjenner kan bite meg i leggen litt. Å heller erkjennelse at det er slik det er nå. Å heller gjør det beste ut av det.

Jobben som jeg har er ingen latmanns jobb. Det var en tung trenings økt i dag. Jeg jobber som massør å det kreves mye av meg.

Derfor var det perfekte i dag å bare være hjemme. Det å se på en go film å ha masse snop og iskaffe og selvfølgelig kalori brus, trenger det for å opprettholde balansen.

Det å trives i mitt eget miljø akkurat som om det skulle være masse folk her. Så gjør det seg å ha rolig stund.

Etter en lang arbeidsdag med veileder samtaler i hele natt, etterfulgt med massasje og kunder i veien til lykke. Hadde i dag mange kunder i butikken min. Så takknemlig ♥️

Fått inn så mange flotte produkter så er gøy å gå solgt mye av det jeg har peilet inn på.

Det er en meget spennende reise. Å igjen håper jeg kan inspirere deg om du har en drøm om å starte opp din egen bedrift. Det er alltid artig når du ser at du Lykkes. Selv om jeg jobber mer en normalt så er motivasjonen min å kunne hjelpe deg til en mye bedre hverdag.

I dag hadde jeg en fysisk veileder samtale i bedriften min. Så spennende å se hvordan jeg klarer å kobble meg på den jeg snakker med ved at jeg ser hvordan vi kan få løst problemet.

Kunden jeg hadde i dag ble så takknemlig for at jeg var en slik god lytter.

Du vet når du vokser opp med å hele tiden bli avvist så er det enklere for meg å vite hvordan de jeg skal hjelpe har det i en krise. Da jeg selv har disse erfaringene tett på kroppen.

Jeg er så takknemlig for at jeg våget å gå ut av den konforsonen der jeg trodde jeg ikke dugde til noen ting kjenner du deg igjen?

Når vi blir den som alle prater ned så er det veldig lett å se deg selv som verdi løs også at en har nedsatt selvfølelse. Selvbilde vårt blir forvrengt til bare se seg selv som negativ uansett hva alle andre sier. Nok at et par prater deg ned å da er det gjort.

Det å nå kan hjelpe andre mennesker ut ifra ulike kriser så er jeg nå meget takknemlig for at jeg har opplevd det jeg veileder andre i. Jeg faker ikke feeling å jeg har større forståelse for hvordan de har det.

Håper denne bloggen ble inspirerende at du våger å gjøre dine drømmer virkelig.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg