Jeg prøver ikke å være bedre enn jeg er , jeg er bedre …

Hei kjære lesere 💛

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Om jeg hadde stilt meg selv det samme spørsmålet så hadde jeg svart deg ,  jeg har det nydelig å er uendelig takknemlig for hva jeg faktisk har klart å lykkes med pr nå i livet mitt. Dette med å være alene i livet er ikke alltid lett, men da jeg ser hva jeg faktisk har lyktes med alene så er det vidunderlig nydelig . Været i dag bidro også til å gi meg en større glede , så fikk nyte litt frokost sammen med fuglene ute å høre deres samtaler dette er faktisk terapi for sjela mi på høyt nivå.

 

 

Endelig kommer sommeren eller i alle fall noe å glede seg til Sommer og sol varme også ny energi .

 

Jeg har planlagt å jobbe hele denne weekend med at jeg skal redusere ting her hjemme , å bare dette med å kunne nyte litt altan kaffe her å bare være er også noe jeg kommer til å sette enormt pris på . Dette med å ta tak i ting å bare gjennomføre de som jeg holder på er så nydelig , det er ikke alltid alt er like lett men livet vårt er alltid med ulike utfordringer som vi ikke alltid vet om før de er på trappa til oss alle. Dette med å gjennomføre det en har satt på agenda så er det noe jeg faktisk gjør med stor glede også iver . Det er noe jeg faktisk har slik glede av å få til å gjøre at tiden mellom alt her er en ren glede .

 

 

Jeg har ikke større planer for weekend en at jeg skal få gjennomført det jeg har satt i gang denne perioden å få det ferdig . Dette med at vi fikk sommer varme gjør jo faktisk at jeg kan nyte mer tid ute å få healing her hjemme ved at jeg jorder meg i hagen med å bare være . Dette med å være i ett med naturen er jeg faktisk her hjemme , naturen er min nærmeste nabo noe jeg faktisk setter stor pris på. Dette med å ha litt på agendaen å gjøre ett forsøk på å få ting ferdig er noe jeg har satt i system å jeg må si jeg gleder meg veldig enormt masse faktisk . Dette med å se dag for dag at ting blir mer som jeg vil også ønsker å gjøre . Det å se ute i hagen her er det nå blitt så mye hyggeligere dette med å ha for meget eller at ting ikke har sin plass eller misjon så er det å bare få ting gitt bort eller kaste de så er det allerede mye mer roligere energi her eller hos deg selv. Dette med å spare på alt er ikke min greie eller jeg sparer på det som har med verdi for meg , altså det som er betyr noe mer enn bare å eie det. Det som mamma har kjøpt til barna eller de andre besteforeldrene som barna en gang skal overta slike ting har jeg til de som de skal få da de er klare til å overta det. Det er jo noe som en aldri kan gi bort.

 

 

 

Jeg prøver ikke å være en bedre det jeg er jeg er bedre …

 

Jeg opplever at enkelte tenker herregud er det virkelig mulig hvor mye hun her skryter på seg det ene etter det andre, jeg tenker du får være i din egen boble jeg selv er så ærlig at jeg vet min egen sanne opplevelser så vit jeg vet har ikke du levd mitt liv også vet hvordan jeg har erfart eller opplevd mine ting ? dette med å ta en bestemmelse på at jeg er for meget eller at herregud nå skryter du på deg ett eller flere misbruk for meget i ditt liv . Fordi det du  forteller det nekter jeg å tru på . Det er fint at du har din opplevelse av mine ting men jeg tenker du var ikke der da jeg ble misbrukt så da tenker jeg at du heller ikke trenger å fortelle meg at det har ikke skjedd eller at jeg skryter på meg noe for å virke mer spesiell enn jeg faktisk er. Dette med å være sjalu på meg er noe jeg er vant med at alle andre er. Det er litt rart dette med at andre ikke vil at jeg en gang skal klare å lykkes , dette med å merke at de liksom vil spenne ben på deg i klasse rommet eller bare på en cafe slik at du faller sammen . Dette med at om jeg hadde gått konkurs er du sikkert en av de som heier på at endelig så fikk vi stoppet kjeften på henne . Enda selv om jeg ikke sier noe så er det alt for mange av dere som ikke liker at jeg er å samtidig deler om det jeg har erfart . Det jeg har erfart å det jeg har lært i mitt liv er mitt eget . Det er noe jeg ønsker å hjelpe andre med slik at de ikke havner opp i det samme som jeg . Dette med å åpne opp er utrolig viktig at de ikke føler på skam , slik jeg gjorde å ikke minst jeg ville jo ta livet mitt også men ikke på en fredag da jeg skulle ut på byen men heller midt på natten mot en søndag da skalle banken var som verst å jeg så hvor alene å fattigere jeg var etter en saftig fuktig by tur . Nei dere stopper fan ikke meg , jeg forteller akkurat det jeg vil også ønsker om mine erfaringer . Så får dere mene tenke også føle akkurat hvor mye dere måtte ønske. Dette med å ta i fra andre stemme retten er jo akkurat det samme som å ta flagget i fra pride , da blir det bråk til oss som ikke får ytre oss like mye som det pride ropte ut om det som de ikke likte da Thon skulle legge flagget brakk. Det gikk godt til tross for alt de ytra seg, det vil nok gå godt med meg også selv om jeg også får pes i fra dere så tenker jeg takk for dere sier hvem dere er . Jeg merker hele tiden hvem jeg ikke skal ha mer i min sirkel også bare dette med å kutte ut det jeg ikke lengre vil ha så blir livet så mye bedre å være i at jeg har i grunn ikke ord. Det er å anbefale på det sterkeste å rense ut det som gir deg negativ energi . Går du med å stresser mye eller et negativ så fjern dette det er ikke bra for deg, det tar de energier som gir deg styrke .

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg