Jeg har så trua på det 🔥🔥🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

 

hvordan har du det ?

 

Håper du har det fint eller i alle fall at du tar kontakt med noen om det er noe som du sliter med i stede for å bære dine problemer alene er det alltid lettere å få snakket med noen om det er noe husk alltid på at der ute er det alltid noen som kan lytte til deg . Jeg har vært der at jeg har vært alene om mine ting å det er ikke alltid like greit å snakke om det som er tøft eller sårt. Dette med å brette opp at jeg har hatt mye tap i bedriften min som bidro til at jeg har slitt økonomisk mer enn nødvendig har heller ikke vært lett for meg . Jeg merker at jeg har piggene ute om noen spør meg hvorfor jeg enda ikke har fått bmw en i gang … jeg har bare ikke råd akkurat nå å det er det ikke andre som kan for det er det egentlig den situajsonen som oppsto da vi måtte stenge ned bedriften å jeg hag etter med over 100 tusen i minus . Dette å ta igjen tapte inntekter er ikke lett å ikke lett da en har masse faktura på butikken også bedriften jeg har faktisk satset uten ¨å ha økonomi til dette jeg har klart å bygge opp bedriften min ved å ikke ha nok penger til mat. Dette med å klare dette så ser jeg nå ikke none begrensinger heller at jeg skal lykkes mer i løpet av ¨året her så skal jeg få realisert alt jeg har planlagt å mer enn det . Dette med å sette oss opp mål å gå for at dette klarer vi så hvorfor ikke gjennomføre det i sakte fart. Det gjør jeg , jeg gjør det ene når jeg har mulighet . Som en god venninne av meg bruker å si gjør litt vær dag så ser du resulter etter vært . Hun har faktisk helt rett i det jeg ser store resultater å jeg vet at til slutt så har jeg alt i mål å jeg gleder meg veldig til å se at jeg kan realisere mine drømmer mer og mer – Dette er faktisk nydelig å få gjennomført det aller meste alene så vet jeg at jeg har faktisk gjennomført alt selv å har ikke noen som jeg må takke eller stå i gjeld til . Dette med å få litt hjelp her også der er vidunderlig å det har jeg tenkt å orden litt doning for å få ting mer gjennomført her . Dette med å få ting i system så er det faktisk ikke noe problem da en er flere som skal gjennomføre ting da går ting så mye hurtigere enn om det er bare meg som sliter her alene .

 

 

Jeg vet at jeg har satt i gang mange prosjekter samtidig

 

Dette med å få dette til å samtidig se hva jeg skal gjøre fremover av det skrotet jeg har her hjemme som jeg kan bruke aller først . Dette med at en har material liggende som ikke har vært i bruk så er det ok å se om det er noe her jeg kan ta rede på slik at en kan bruke dette så en slipper å bruke så mye unødvendig med penger på ting en ikke hadde trengt å gjort . Dette med å sortere alt jeg har her hjemme  nå er så nydelig jeg har så lite bruk for å ha det som jeg har det . Dette med å gjenvinne gammelt til noe vakkert er nettopp det jeg holder på med. Det å være i tiden er å buke av all gammel skit som ingen andre ser monn i her har du meg i ett nøtteskall her er jeg som liker å starte opp med det du ikke har truen på . Mine prosjekter er å kommer til å bli en suksess det vet jeg . Det er få som er så mye på jobb å som streber like mye som jeg . Den arbeids kapasiteten jeg har har ingen som jeg kjenner , ikke en gang mine foreldre har min arbeids kapasitets . Dette med å ha dette i seg så er det så nydelig jeg har en indre fred der jeg nå i dag er så uendelig takknemlig fordi jeg har klar det . Jeg har faktisk lyktes med mine prosjekter så langt . Det å starte opp Gruben Massasje i 2017 var fantastisk at jeg gjorde , nå i dag 6 år etterpå så er det nå jeg kan bære frukter av hardt arbeid . Jeg bygger ut bedriften min i løpet av året på  tredje trinn. Dette betyr nå i grove trekk at jeg har da Massasje, veileder jobben , butikken også blir det å lage salver neste trinnet der jeg skal få butikken min til å vokse enda mer . Dette krever at jeg får ett eget lite lokale å takk og pris for at jeg har ett stort hus som jeg kan forvandle til  ett produksjons rom for kremer og salver også te lys . Kjenner jeg meg selv rett kommer det garantert mer enn bare dette men dette er nå da en start så får en jobbe seg oppover . Dette med å bestemme seg for så å gjennomføre dette er en jobb i seg selv . Det er koder å knekke også nå i  sommer er det ugress som jeg skal høste videre her . Dette er så gledelig at jeg tenker jeg må få med meg flere slik at jeg kan få mer av det jeg trenger. Dette med å realisere mine drømmer å se at de faktisk funker fjell det er nydelig for meg . Så med neste trinn blir det 7 jobber jeg elsker å ha variasjon . At jeg ikke er avheng av massasje jobben eller veileder jobben for å ha det bra. Dette med å være i utvikling er noe jeg faktisk gleder meg veldig til . Det å prestere er noe vi alle kan lykkes med , bare å sette i gang . Jeg er så glad for jeg har startet med å få gjennomført mer av mine planer å jeg skal klare å få dette til mer og mer . Det å få det til er noe en klarer fint bare vi setter oss mål at vi fikser dette . Det er ikke alltid like lett men jeg vet at jeg er på riktig sted jeg har fått mye tilbake som forteller meg at dette er bra gjennomført . Så er dette hemmelige prosjektet mitt gleder meg så til å få det overstått å klart . Det er noe med alt at en kan ikke informere alle med en gang om alt , dette med å holde dette for meg selv er i grunn veldig hyggelig . Jeg gleder meg til å se hvordan dette prosjektet faktisk blir for da skal jeg fortsette med dette så jeg kan gjøre fortninger med dette også . Eller at jeg får det til å bli noe jeg kan gjøre mer av for å vinne mer selv . Vi får se jeg har en veldig god følelse for fremtiden min uansett så jeg gleder meg . Det er masse dårlig vær i sikte nå fremover så det er inne vær så det holder det passer i grunn ok det siden jeg har så mye som jeg skal få gjort inne så passer det meg i grunn perfekt . Det er en del ting som skal males inne så jeg tror jeg bare skal få satt i gang det prosjektet også mellom alt her så får jeg unna gjort mye mer enn om jeg bare sitter på lat siden . Dette med å vite at jeg har faktisk bodd her i 18 år , det er i grunn ikke til å tru. Dette med å vite at mye jeg eier å har er 18 år eller mer så er det en del ting som er på tide å få  byttet ut her . Noe jeg faktisk ser stor frem til å kunne få kaste slik at jeg kan få byttet det ut til noe nyere å bedre . Dette med å samle på gammelt skrot så er det ikke noe jeg har tenkt på så mye men jeg ser det at nå fremover så blir det å fikse mer her som en tar litt for litt så blir det bra.

 

 

kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg