Forandringer gjør en forskjell 🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det I dag?

Surrealistisk siste dagen i januar,  å.ny mnd på trappene nå 🔥 magisk egentlig at tiden går så fort at jeg å du ikke lenger ser dagene raser av sted.  I dag kunne jeg lett ha sovet mye lengre enn jeg faktisk gjorde i dag,  men viktig å få kommet seg opp til en ny ubrukelig dag.  Der jeg nå får sette siste verket på januar. Legg støtet på januari å ser nå mer at jeg er mer nær målet mitt enn jeg faktisk trodde for litt siden. Jeg regner aldri lenger ut hvordan status er før mnd er over.  Blir over i 2400 i natten så da blir det endelig resultate på januar klar.

 

Jeg skal få litt opplæring i

Dag på en helt ny jobb i dag i bedriften.  Jeg skal begynne å selge klær.  Dette kommer til å bli fantastisk nydelig å jeg gleder meg veldig.  Det å drive med min egen bedrift der jeg nå kan utvikle meg i akkurat den retningen som jeg ønsker å gjøre er for meg faktisk nydelig.  Jeg kjenner kroppen min trenger mer utfordringer på en god måte en slik det gwr vært til nå en kamp mot tilværelse.  Nå er jeg mer på trygg grunn å må si jeg gleder meg veldig til å ta fart på disse nye muligheter som dukker opp hele tiden i mitt register.

 

Står sterkt i det

Jeg merker nå at jeg uansett tiltrekker meg gode opplevelser hele tiden.. hvordan klarer en egentlig dette? Ved å klarer å gjennomføre alt jeg manifesterer å ser nydelige ting som kommer til meg.  Jeg manifesterer helt tiden mine opplevelser og hva jeg møter.  Jeg ønsker å oppnå mer enn vanlige folk.  Jeg er oppvoksende i en gründer familie,  der høyere krav og disiplin var selvskreven.  Vi måte vise resultater for våre foreldre,  å vært takker for det vi mottok.  Selv om jeg så at alt ikke ble gjort bra så viste vi når vi måtte ti og da vi kunne prate. I dagen eksister ikke dette.  Da er mye respekt borte i fra samfunn dessverre.. men de erfaringene vi vokser opp med er også dette som gir deg grunnmuren i ditt liv.  Der vi starter opp med vår kunnskap ifra familien og erfaringer fra studier og annen jobber.  Jesus ble tidlig introdusert for salgs jobber opp igjennom årene.  Dette har bidratt til at jeg I perioder har mange jobbene på dette.  Siden jeg gløder for forandring å bruke mine ressurser er viktig for å bygge suksess videre.  Gjøre alltid noe positivt for deg selv.  Som gir deg selv vekst og utvikling.  Vi trenger dette for å tiltrekke oss mer av dette. Må si jeg gleder meg veldig til fremtiden min..jeg lever dag for dag å er så takknemlig for hva jeg har klart å lykkes med.  Dette gir meg egentlig mye tilbake av energi og livskvalitet.

 

Nå er det litt kaffe her før jeg får en samtale med en kollega i kles jobben min . Nyt dagen din godt nå ❤️

 

 

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg