Du kan forandre…

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har.
Jeg har kommet i en fast rutine for å jobbe nesten hele natta.

Har ikke helt klart å legge det av meg men spennende er det å aldri heilt vite hvor mange som ringer meg når jeg er på logget. Jeg får så mange spørsmål ang veileder samtaler. De som ringer meg har ulike problem, ved kjærlighet livet, private ting som de ikke ser løsninger på, de som er ensom å ikke har venner. Å de som ikke har kontakt med familien sin av ulike grunner. Noen er blitt avvist akkurat slik jeg har blitt.
Da har jeg god kompetanse på å veilede de i rett retning.
Så har du de som prater seg ned å ikke har trua på seg selv, å har aldri fått anerkjennelse på at de betyr noe som oftest disse karakterer har fått meget lav selvtillit.
Så det er mange som trenger hjelp til å forstå at de er verdifulle spesielt når de ikke har andre som er der for de.

Ser nå tydelig at det er ikke bare jeg som har blitt dårlig behandlet opp igjennom årene, men de aller fleste som opplever det jeg har gått igjennom. De klarer ikke å bli hel igjen å lykkes svært skjelden med å ha trua på seg selv.

Det at du ikke er verd noe ligger dypt i deg.

Så det er disse jeg jobber mye med for å hjelpe de til å få bedre livskvalitet. Det mange ikke tenker på er at de må gjøre jobben sin selv for å få det bedre i livet sitt.

Når en opplever mye traumer i livet som jeg, da må du jobbe da ut. Samtidig må du også tilgi de som påførte dæ disse.
Vi må ikke overføre hat eller snakke oss ned hele tiden.

Jeg opplever ofte at flere er i en hengemyr der de ikke klarer å ta sats å bli ferdige med fortiden.

Skal du Lykkes i livet ditt? Må du gjøre deg ferdig med fortiden å skape en ny fremtid.

Vi kan ikke ha da han gjorde det så fikk jeg deg slik å ser du jeg kan ikke klare meg bla bla bla.. Du skjønner hvor jeg er? I fortiden så klart.

Mange vet ikke hvordan er får bort fortiden de klarer ikke å legg bak seg alt som har skjedd. Da må du jobbe mentalt med deg selv. Å gå igjennom ting for ting å rett og slett tillgi, anerkjente at det har skjedd å tillgi.

Så her er det så mange som sier jeg kan ikke tilgi de for den grusomme handlingen.

Ok, men da sitter du fast her til du tilgir.
For du trenger ikke å tilgi menneske som har gjort handlingen, men at situasjon skjedde.

Så forløse det negative rundt situasjon, selv om det kan ta lang tid før følelser for situasjonen er borte så må en eksponering seg i perioder for det tøffe. For å bli sterkere.

Vi kan heller ikke leve harmonisk liv når vi ikke har det bra så ønsker du suksess i livet ditt å få ditt liv tilbake.
Så er min metode for å helbrede traumer som du har opplevd verd å sette dæ inn i.

Jeg har hatt en brutal og smerte full oppvekst, med mye flytting over 20 ganger, å i dag er jeg gründer, 3 barns mamma og har eget hus og tre jobber. Der jeg er meget dedikert.

Mine barn har jeg alltid vært bevist at de ikke skulle få oppleve det jeg måttet lide i som barn, ungdom og voksen .
Derfor har jeg vært en mamma som alltid har vært for de både dag og natt. Se de følge de opp at de skal følge seg sett i vare tatt osv. Har hele tiden vært min drivkraft for å gjøre hele tiden deres verden til en bedre plass å være.

Jeg har gitt de absolutt alt jeg ikke fikk selv, kjærlighet, varme, inkludert, tatt vare på, fulgt opp hele tiden, via idrett og fritid. Hele tiden løftet de opp selv om de til tider har avvist meg, har jeg aldri avvist de jeg har hele tiden vært den voksne. Jeg har heller ikke favoritter i flokken min, jeg har gitt de alle god oppmerksomhet, å alle tre får akkurat det samme, jeg betaler setvikatet med samme sum som den første.
Det å gjøre det samme med de alle så inkluderer jeg de alle tre så støter jeg ikke bort en som jeg har opplevd.

De har jo ingen kontakt med sine besteforeldre som er normalt, dessverre hun som oppriktig brydd sæ å ordna opp med å være for mine barn, min mamma som gjorde mange feil med meg,døde dessverre for 9 år siden til jul men hun rettet det opp via mine barn. De forguda henne.

Takknemlig for at jeg er den karakteren jeg har blitt å kan gjøre livet til andre mye bedre.

Ønsker deg en nydelig dag ❤️

Denne dagen blir super spennende.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg