Dette med å endre smak også bare endre seg naturlig 👌

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan står det til hos deg ?

 

 

Håper at dagen din er like nydelig som du er , jeg må si denne våren her har kommet fort solen varmer så nydelig at jeg kjenner det tydelig at vi har mottatt våren med glede . – Det er alltid hyggelig med vår , sommer tiden å ikke minst bare dette å se at dagene våre går over mot stor overflod av varme dager. Jeg har sådd masse planter som jeg gleder meg til å få plantet ut . Jeg måtte bli nærmere 50 år før jeg likte å holde på med så mye planter. Det er litt rart når jeg ser i stuen min nå i dag å erindrer i fra da mamma levde for 10 års siden så var det ikke en levende blomst her . – Nå i dag er det mer enn jeg hadde forestilt meg å jeg vil faktisk bare avle mer opp. Dette med å være i denne rette energien betyr vel på godt norsk at jeg har klart å endret meg mer å kanskje mer til det positive håper jeg .

 

 

Dette med å endre smak også bare endre seg naturlig

 

Gjør vi alle sammen noe n mennekser vokser vi ifra noen kommer tilbake til oss etter en periode med pauser noen skal vi ha i livet vårt en krot eller lengre periode. Jeg ser tydelig ett mønster i alle som jeg hadde i livet mitt før å som ikke er her lengre. Dette er litt pussig men sant , de kom også gikk da jeg hadde de i livet mitt å noen måtte jeg bare selv kutte ut . – Fordi det tok bare energi eller vi hadde vokst fra hverandre . Det er akkurat det som er livet noen blir brått voksen å noen er unge hele livet . Jeg tror aldri helt jeg tillot meg helt å  være ett barn eller en ungdom jeg har dessverre vært så alt for seriøs til livet å alle rundt meg . Eller jeg har  nok vært mest streng mot meg selv. Dette å ha vært utbrent 5 ganger før du er 50 år så er det ikke så underlig at jeg nå mekrer da jeg skal roe ned å når jeg kan gi bånn gass. Med meg så er det enten eller full fart eller fuck off . Det kan virke veldig slitsomt for dere som er rundt meg . Det jeg kan bekrefte at jeg nyter denne farten . Jeg har holdt på å ruge ut ande egg noe som ikke har vært helt lett. Dette med å lære alt som har med dette å gjøre så er det så mange faktorer som er med på avgjøre om dette går til helvete eller om jeg lykkes.

 

 

Jeg har klart å fått en ande unge til å leve å kjent på denne gode energien så jeg bare gleder meg til å få høre den lune gode ande baby lyden igjen . Ene barnet mitt sa til meg du er så sta mamma du må ikke la dette gå helt inn på deg. Dette med å jobbe for å få dette til kreves daglig snuing av eggene i 28 dager , å passe på at det er riktig temperert å da se at de dør før de kan si amen jeg elsker deg mamma , så kan du selv skjønne at en blir jo små frustrert men jeg har lovet meg selv å ikke gi opp for det er da vi mislykkes vi lærer aller mest her i livet . Dette har jeg så klart fått erfart på kropp og sjela mi men jeg er så glad for det for jeg er nok mer rustet en noen gang. Dette med å lykkes mer eller mindre med mine drømmer også mål det blir en nydelig reise.  I går klarte ene anda å lure seg en tur ut i hagen min jeg må si jeg var en smule redd dette skulle skje i dag også. Det må jeg være ærlige på at det er ikke helt ønskelig . Selv om jeg skjønner at dette var sikkert veldig spennende for den lille anda mi som jeg fikk i desember i fjor . De er så skjønne at jeg er så bergtatt av de alle herlige dyrene mine som jeg forguder like mye som jeg gjør med alle jeg bryr meg om å er veldig glad i.

 

 

Hvorfor skulle du ha dyrene har mange spurt meg om

 

Jeg hadde høns da mine barn var små å jeg fikk den gleden av å gjenoppta denne gledelig hobbyen min som jeg hadde da vi bodde i ett ny byggefelt å faren til mine barn sa jeg ikke kunne ha det her siden jeg bodde i dette nabolaget. Jeg ringte kommunen å spurte å fikk ett klart svar at jeg fikk lov til å anskaffe meg   så mange høner jeg bare ønsket meg . Det var gøy å informer han som påsto at jeg ikke hadde lov til å ha høns så ble det det motsatte det var en nydelig tid . Nå i dag er jeg helt alene om alt , det var jeg da også . Det var kun jeg som holdte på med de. Det gjorde meg ikke noe for det var så hyggelig . De ga meg mer jeg trodde å samme i dag de er så herlige . – I går kom det 5 egg i dag fikk jeg 3 egg så må si det er ikke mange til før pakken er full med egg her. Dette med at jeg har oppgradert til ender også er fordi de legger egg de å å samtidig er de veldig fascinere dyr med en meget god personlighet jeg bare elsker deres utstråling . Dette med å være ha 3 jobber å i tillegg holde på med å dyrke frem blomster or bedriften min der jeg skal lage mer salver også krem . Det har gitt meg mer glede av å se det gror faktisk . Det er så artig at jeg snakker kjærlig til mine planter . – Jeg hørte på en podkast noen som sa stygge ting til en blomst å kjærlige ting til en blomst den som fikk kjærlighet vokste. En av mine barn overhøre meg  da jeg sa kjærlige ord til blomstene , mamma snakker du til blomstene også ? ja svarte jeg da vokser de seg store å sterke . Barnet så rart på meg men de skal få se alle mine barn at de her plantene skal gi gode avlinger jeg lover . Gleder meg til å få plante de ut også bare få satt i gang her .

 

 

Jeg kjenner så sterkt på kropp og sjel at jeg er så klar for alt nå våren gjør mye med oss alle vil ha en bedre plass å være å jeg må si jeg gleder meg veldig til alt jeg takknemlig for alt som er rundt meg .

 

 

Ønsker deg en riktig så nydelig kveld håper den blir like fin som du er ta rede på deg selv også gi deg mer oppmerksomhet . Skal vi kunne gi andre glede på vi også huske på fylle opp glede til oss selv , akkurat som vi må tanke opp bilen for drivstoff så må vi nære oss selv med god energi.

 

 

Mvh

 

 

Elin . Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg