De smilte til meg der de lå 💛

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du så det i dag ?

 

Håper at dagen er fin i mot deg i dag. Dette med å se at det faktisk er fredag igjen er jo helt sykt hvor blir tiden også dagene av? jeg vet ikke jeg suller med alt her hjemme her på tunet mitt . Det er mye som alltid skal gjøres . Eller helst i går skulle det vært gjort. Det tinger hele tiden nå å jeg er så glad for nettopp å stå opp å se at det var vindt det tørker opp å at sola kjem på plass i tillegg det er herlig .

 

Dagen min starter alltid med at

 

 

Jeg må gjøre alle mine faste gjøre mål med først ut til dyrene å slippe de ut å gi dem mat så vet du hva ? jeg så midt i to store fine egg i høns huset som smilte så fint til meg –  Det å ha høner som legger egg til meg vær dag  nå er så artig det strevet jeg hadde i starten får jeg belønning på nå. Det er artig å se at de trives så godt her hos meg . Dette med lære ande hold å dette med å gjenoppta høns drift var så artig dette ga meg mer enn jeg hadde drømt om i grunn. Dette med å være selvberget på mer en jeg var før så har jeg nå plantet masse som skal plantes ut her i hagen så jeg kan være mer selvberget på flere ting . Det er fint å kan ha en grønnsaks hage å se hva som dukker opp mot høsten ikke sant ?

Jeg har tydeligvis fått grønne fingre med årene mulig dette hører med jo eldre en blir så jeg må si jeg nærmer meg 50 årene med raske skritt men enda holder jeg meg til de 40 årene enn så lenge . Jeg må si jeg elsker å være moden også være i min beste alder. Ingen små barn som skriker etter oppmerksomhet . Den tiden hadde jeg da jeg var i 20 årene . Takk for at jeg var så heldig at jeg ikke lyttet til meg selv at jeg bare sto på å gjennomførte det . I dag hadde jeg ikke orket å hatt små barn som hadde trengt min oppmerksomhet jeg har null tålmodighet for det mekrer jeg . Greit at ikke alle er like tenker jeg så får jeg styre med dyrene å nyte de å kos meg med denne energien som jeg bare elsker over alt på jord. Sammen med mine barn vell og merke . Må ikke glemme at de betyr mer en alt annet for meg . De er mitt alt det er så godt å vite at en har 3 vidunderlige flotte barn som alle sammen er dyktig på vær sin måte alle 3. Det er fint som mamma å se hva en har laget en gang i tiden de er jo tross alt ett produkt av meg . Det er fint å se at jeg ikke bommet men jeg lyktes med å gå for gull der også.

 

 

Det er weekend å jeg har planer for denne weekend jeg skal

 

 

Få satt mer i system her ute med alt jeg kan få til å gjennomføre . Dette med å se det tinger med raske skritt å vite at i neste uke er det faktisk mai. Sykt dette er ikke helt sant er det ? Jeg føler ikke at jeg klarer å henge med hele tiden for ting går så fort.  Selv om jeg jobber daglig så er jeg så glad for at jeg nettopp gjør det. Hadde vært kjedelig med å ha fri alle helger synes jeg . Dette med å ha alt fast spikret så liker jeg mer endringer å gjøre det litt etter min mening . Jeg har daglig veileder samtaler det er så herlig at jeg har det så jeg får inn gode penger.

Dette var genialt at jeg startet opp med å tru på meg selv at jeg kunne være en god hjelper . Dette med å jobbe med andre mennekser å skal veilede . Så er det ikke alltid lett for de alle sammen har sin egen frie vilje så de må ønske det de skal gjøre ellers har vi ingen dialog. Dette med å se at de som trenger den hjelpen jeg gir å gjør det som jeg råder de . Ser tydelig nå at de har mer energi enn de hadde før vi startet . Det er fantastisk herlig å se hva en klarer å få til ved kun å veilede de med å snakke med dem. Dette er en seier for meg å jeg vet at dette blir bare å vokse mer og mer .

 

Jeg har en variert jobb der jeg aldri helt gjør det samme men jeg har det samme målet at jeg skal lykkes med mine jobber for de eller dem jeg jobber for. Dette med å rydde også ordne i butikken min i mellom slagene her så gir dette meg faktisk en bust til å være som alle andre. Dette med å bare flytte på litt så fikk jeg bestilt opp mer varer nå så jeg må si jeg gleder meg veldig til å få inn litt mer produkter blir herlig . Det er alltid like spennende å motta varer en får liksom en helt annen dag med litt annen brekk å ett annet fokus . Jeg gjør mye av de samme tingene så er det viktig for meg å bryte opp å gjøre det litt andelenes enn jeg gjorde det i går.

En kan ikke alltid bare jobbe på auto pilot for vi er aldri da i utvikling en som er veideler som jeg må hele tiden lytte til andre lære mer under veis å se hva som funker på andre.  – Jeg er jo heldig som har så mye stygge opplevelser som barn og ungdom så jeg kan lett ta dette med meg i jobben . Dette med å ha masse erfaringer selv gjør jo jobben min tross alt lettere jeg vet hvor foten trykker å jeg mekrer med en gang da jeg er på rett vei . Jeg kjenner det på energien min og de jeg snakker med. Det kan høres rart ut men jeg bare vet alt .

Jeg sa til en kompis at han måtte kom på kaffe en dag til meg . Fikk til svar han var usikker på når . Da jeg skrev tilbake til han så skrev jeg dette – Håper du kommer i begravelsen min når den er . Så skjønner du sikkert mitt budskap ? jeg så bare det at jeg tror ikke at han kommer innom på den berømte kaffen å det er helt ok . Jeg eller du kan aldri tvinge noen til oss . De må velge dette selv. Så sier du hvorfor er han kompis enda siden han ikke har dukket opp? alle er venner eller kompiser til alt er definert det motsatte så selv om en ikke er på besøk så har en ett vennskap .  Det som er viktig at en fokuserer på er hvor er det jeg vil henne i livet mitt .

Jeg kan ikke erge meg for at noen ikke kjem hit eller jeg har mistet kontakten med de for en stund eller en lang periode . Dette skjer med oss hele tiden å jeg merker at det er helt ok. Før gjorde dette meg sint da andre ikke orket å bruke tiden sin på meg eller andre . I dag orker jeg ikke å bruke tid på å erge meg over andre sine meninger eller hvordan de lever livet sitt . Om de bruker dagen for å runke er det deres valg eller om de bruker den for å jobbe som jeg så er det helt greit . Jeg er å forblir en arbeids narkoman å det har jeg bare forstått at det er slik jeg er født jeg klarer ikke å endre meg jobben min har blitt mitt kall å jeg trivs veldig godt.  Så lenge jeg vet at de jeg bryr meg mest om barna mine og min nær familie så har jeg det fint .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg