Jeg er en sær rar-Ikke som dere andre- Eneste likt vi skal dø du og jeg ….

Hei !

 

En meget innholdsrik dag må si det , fått slappet godt av , også fått gjort mye bra forefallende jobb. Det å pakke varer , gå igjennom varer er noe som en gjør ofte da en hele tiden får bestilling . Deilig å få kunder som vil shoppe i fra Gruben Massasje . Bare det å se at varene de får ben å gå på så gjør det så avgjort mye med meg .

Det å være en grunder spire som hele tiden ser nye muligheter er sikkert også fordi jeg har vokst inn i den familien der vi heller ikke så noe problem med å starte opp med noe nytt eller lære oss nye ting . Det å bygge opp en business er ikke lett selvfølgelig med det er alltid gøy å realisere drømmer . Jeg kan forstå at andre kan synes at jeg styrer på med litt for meget . Det å planlegge å det å realisere er 2 forskjellige ting , har alltid likt det å planlegg å se for seg hvordan bedriften skal bli , så ja det må være litt lov til å drømme seg bort. 

Det å skape noe har alltid lagt for meg , det å realisere ting er også noe jeg liker veldig godt , meget glad for at jeg har hatt jobb innen for ulike resturanger   også hoteller opp igjennom årene , der har jeg tilegnet meg masse god erfaring som jeg skal videreutvikle. Drømmen min er å bygge opp en ny cafe bar som skal skapes om som en pub/bar på kvelden . Det å kan realisere dette vet jeg er realiseringsbart bare finne det rette lokalet. Har skrevet foretningsplanen for ideen min , er født å vokst inn i hotell og resturant bransjen så jeg vet at faget å hva jeg vil det kan jeg så bare å håpe at tiden snart er inne . En må jobbe opp først Gruben Massasje slik at det er oppe å går , det er gøy å se alle kundene som hele tiden finner veien tilbake . Det jeg skal jobbe med framover er å finne en resept for konseptet , fordi jeg elsker å skape , lage mat jeg bare digger det . Så yes denne tiden framover den gleder jeg meg så til. Det å skape noe i mørketiden kommer til å bli magisk . Akkurat som en forståelse dette gir meg enormt energi fordi jeg bare kjenner på livsgleden som allerede stiger i meg. Det å bestemme seg for å lykkes så gjør en nettopp det også , en må bare ta tiden til hjelp. 

 

Når en har bestemt seg for å kutte noe så åpnes nye ideer jeg har ikke et fotball lag av barn men et halvt lag , derfor så har jeg sett for meg å bygge opp en ny bedrift allerede til neste år, som jeg å ungdommen skal jobbe sammen å ut. Det er enda hemmelig , dette er noe jeg holder til meg selv , litt skal en ikke si til absolutt alle. Det at jeg har mange ungdommer som alltid kommer hjem til meg , så er de alltid behjelpelig med ulike ting . Så medhjelpere det får vi , så skal allerede nå i neste uke begynne å forbedrede bedrift nr 2 . Digg å ha noe på gang , bare det å realisere noe som kan bi bedre enn vi faktisk våger å tørr håpe på.

Bare det å skape arbeids plasser så har vi alle som er kreative en jobb å gjøre , sette våre ideer i livet å la Rana kommune vokse med at vi andre også våger å skape også tørr gjøre noe helt annet en mange hadde sett for seg meg i .

” Mamma sa alltid da hun levde , du Elin – Weronika , med deg er det alt eller ingen ting “

Det stemmer så godt at jeg er en kreativ sjerl som ser løsninger der du ser begrensinger , jeg jobber kun godt i gode omgivelser , jeg får kun vekst i gode omgivelser så derfor så gleder jeg meg enormt til å bygge opp drømmen min .

 

Min sønn sa du ser jo potensielle i å starte en bedrift i alt , mulig som du ser på din vei . Jeg er en sær , rar men jeg er vel ikke som dere andre ? Eneste måten vi er like på er at vi skal dø både du å jeg , å utenom det så er jeg den som trosser , jeg gjør andre valg en mange våger å tørr gjøre , jeg stenger dører da jeg kjenner meg brent jeg tar min sti ikke din , jeg får det til det jeg vil , sier du at dette kommer du aldri til å lykkes med så gjør jeg alt , jeg går i døden om jeg så må for å lykkes. Jeg setter meg hårete mål men jeg skal få dette til , begge bedriftene de er realiseringsbare . Det å vite at det er kunder nok til å gi begge disse bedriftene god økonomi , må si som Petter Stordalen er det noe du vil realisere gjør det, er det noe du tror på å du har hjerte med deg i det, gjør det . Det å ha den arbeids kapasiteten som jeg har , den livskvaliteten som jeg har så kjenner du at hjerte , gleden , kroppen den bruser over i en orgasme på godt norsk . Det å glede seg på veien gir meg noe jeg oppriktig ser fram til. 

 

Det å ha snart hatt Gruben Massasje i 1 år , det å se utviklingen på den bedriften som ikke er like lett å tilføre kunder som de 2 andre bedriftene som jeg skal starte opp. Det å ha lært under veies  med Gruben Massasje at alt innen for bedrift ikke lenger er så farlig , det er mer trygt en å jobbe til andre, jeg har 100 % kontrollen selv , jeg vet hele tiden alt . Det å glede seg nå framover å skal bygge opp noe mer for Gruben Massasje har jeg fått gjort mye , det å jobbe med markeds føring , det å promotere bedriften er noe jeg oppriktig gløder for. Jeg har et stort nettverk , noe jeg bruker veldig mye. Alltid spennende å sette seg nye mål , å hårete . Så tenker dere sikkert hvordan får du tid til dette a ? Hmm ja si det som alt annet vi snakker prioriteringer , vi må hele tiden velge ut det vi ikke vil bruke masse tid på. Jeg har allerede valgt bort 2 ting som jeg ikke skal bruke mer tid på , også har jeg sikkert mer jeg kan velge bort så jeg får alt annet til å vokse til Gull, vi satser så klart .

 

Har du drømmer i deg – La de få komme til overflaten ikke la de brenne inne – Sett de til livet allerede NÅ ASSA !

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg