En dør stenges nå , en ny åpner seg eller flere oh yes

Hei  !

 

Da var denne helgen så historie , deilig å godt å si at denne helgen er historie . Jeg vet at jeg ønsker ikke en ny reprise på denne helgen , fordi den har gitt meg nok påkjenning en jeg vil ha flere ganger, livet er her å nu men vi må aldri glemme å vise raushet for andre , om det er bare en stakkars kollega eller om det er en god venn. Det er ofte slik at vi ser aldri utenpå hvem som sliter eller hvem som vi ødelegger dagen for.

Jeg har lært at denne helgen har gitt meg mer klarhet i hvor også hvem en ser som en kan stole på også hvem som er gode kollegaer også hvem som ikke er det. Dårlig kollega skap er i grunn bare dumt men enkelte bruker maktmisbruk uten å mange ganger tenke over det. Jeg er en karakter jeg tål ikke det , må jeg være på jobb med individer som ikke kan prate til meg , eller at jeg merker at jeg blir energi løs i deres nærvær så sier det stopp for meg .

 

Det å gjøre seg opp erfaringer er godt, det å se at mennesker rotter seg sammen er også noe en ikke kan gjøre så mye med . Det sies at en skal ikke slutte å jobbe ved slike plasser , men jeg har ingen valg jeg klarer ikke å jobb med slike karakterer så jeg gleder meg så til den døra skal stenges for siste gang .

Det å komme hjem ifra jobb å ikke ha det bra , slik kan en ikke ha det . Det er det så absolutt ingen som vil ha det slik heller. Det bidrar ikke til økt glede å en bedrift som har det slik er en bedrift med dårlig arbeidsmiljø også er det litt for mange små sjefer ute å går . Da får en heller ordne seg selv med mer jobb . Det sies at da en stenger en dør så åpnes nye dører seg for meg . Det som hele tiden er viktig er at vi hele tiden fokuserer på vår egen helse , den kommer før alt annet. Det å skal press seg selv i noe en ikke vil , å da blir det her  så kleint så får pengene som en må gi tapt bare være , det er slik det er en fokuserer på gode relasjoner så kommer det enten  dobbelt opp eller 3 dobbelt opp tilbake til meg etter at en stenger det som ikke er bra , ved at jeg tilgir også går videre å jobber mentalt for å lykkes med alt , bare det å ha nok penger for å klare meg blir også noe en må jobbe opp. Håper å tror at jeg skal klare meg godt selv om denne døren nå er totalt stengt. 

 

Mange kan sikkert si hvorfor er du så jævlig hårsår ? Tåler du ingen verdens ting vet du en ting ? Jo takk jeg tåler mye men mennesker som er ufin også lager en dårlig stemning å gjør det slik at en ikke føler seg velkommen eller er slik at en bare kjenner på energien at en er på en arena som jeg ikke skal være i , slik følelse er ikke god også kjenner en da at slikt miljø vil jeg heller ikke være kjent med å jobbe under heller derfor så åpner jeg en ny dør så snart jeg lukker denne døra .

 

Det sies at i motbakke det er også da vi lærer mest , så ja da kommer jeg meget godt ut av det . Føler jeg har vært litt uheldig innen for de valgene jeg har tatt for å tilføre meg å mine gull ekstra inntekter , ikke alltid like lett dette med å finne den rette jobben , få den rette kjemien osv.. Det som er greia at jeg er så gammel nå at jeg jobb ikke under et miljø der mål er å forsure stemningen for andre , livet er kort derfor så skal innholdet også være godt i det jeg gjør.

Da en skal oppsummere hva har en lært av dette , blir en klokere av dette ?  jeg har liksom aldri skjønt greia med å være ufin mot andre , lage dårlig stemning men det er jo alltid de som lager denne stemningen som har det aller værst selv . Det er jo de i grunn som sliter , mange mener at en skal se bort ifra slikt, men i min verden så tilbringer en så mye tid på jobb at jeg ork ikke slike karakterer. Er jeg på jobb med kollegaer som ikke vil prate med meg så kan også jeg være hjemme , vi må kan kommunisere med hverandre også gjøre hverandre glade å løfte opp . Det å avvise andre også fryse ut som jeg ble i det jeg refererer til så er det en dårlig energi , som jeg definerer som herseteknikk for å få meg bort der ifra, jeg gleder meg til å reise bort derifra tru meg .

Vi skal lære av alt , det kommer alltid godt ut av dette også får en renset energien også får en mindre irritasjon , ved å ta en ny vei et nytt mål  så er ikke det her jeg skal være. Så enkelt er det å si det , vi må bare motivere oss selv til å se løsning på framover , en kommer til å klare seg selv om det blir smalhans en stund framover. Da en får mindre jobb , da denne døren blir stengt. Jeg kan ikke risikere helsa mi før å dra på jobb med å aldri vite hvilke kollegaer som jeg skal jobbe sammen med, blir det likens eller eller….  Dessverre er det slik alt for mange plasser i kommunen , dette er et signal ut til flere at ting er så klart ikke som det burde ha vært , å helsa den kommer så klart før penger .

 

Jeg har heldigvis fått flere gode tilbakemeldinger på jobben jeg gjør jeg vet at jeg er et godt menneske også vil jeg alle rundt meg godt, det å ha dette i seg er viktig , jeg skal ikke klage eller jammer jeg skal se framover fordi jeg vet jeg har mye der framme som kommer til meg jeg åpner opp jeg  vet det er noe spennende lenger fram gleder meg oppriktig til alt som kommer , jeg er motivert til å jobbe mye med det jeg gløder for , gledelig godt at helga er over også se på denne uka som kommer som en ren glede å huske på at vi må alle kjempe for en kamp , som ingen andre vet hva er . Det vi sliter med kommer sterkere fram om vi har det dårlig på et plan , derfor så husk å værne deg mot alt ubehag .

 

Vær snill mot mennesker rundt deg  – 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg