Ting modnes – oh yes

Hei !

 

Det å se at bedriften går sin vante gang med å får flere bookinger , av seg selv betyr også at jeg har gjort mye godt grunnarbeid . Det er ikke en lett jobb det å starte opp noe eget men det er så klart verd det. Da en ser at en lager et godt grunnlag for en større bedrift i framtiden . Det å hele tiden jobbe målrettet , det å avpasse rett mengde jobb blir en så klart flinkere til . En merker at hendene de må en være forsiktig med , siden en har massasje som en av de tyngste jobbene så må hendene fungere optimalt. Bare det å være passe nok uthvilt så kjenner en så klart dette på kroppen da en jobber for meget. En har godt av å kjenne på late dager , som jeg har gjort nå i 4 dager deilig å bare være i mitt eget å stulle å ha det godt .

Det  hele tiden ha noen små prosjekter på gang merker jeg at noen blir så forundret over hva en klarer å få til , det liksom ikke helt stuerent å jobbe ut sin egen business å gjøre flere andre ting liksom , mange undrer seg sikkert også hva en er laget av… Det som er greia er faktisk at en må trives i de prosjekter som en jobber med , det må være gøy , for oss som liker å bygge business så må vi ha øye for det vi gjør .

 

Enda mens mamma levde så hadde jeg en drøm , jeg har den enda men jeg ser at den kan jeg klare å få realisert om ikke det blir i år så kan jeg klare å få det til , til neste år. Jeg har masse gjort ferdig foretnings planen er skrevet , målet med bedriften er også i planen bare litt midler som trenges så vips så er vi der .

Mamma å jeg vi regnet på hva som skulle til for å lykkes , jeg har genet som skal til for å nettopp klare det, jeg elsker å jobbe mye å liker å bygge opp noe jeg brenner for . Det å kjenne at kroppen min den verker så enormt for å skal utvikle dette det er noe som bare bobler mer i meg. En entusiasme også en veiskille som jeg vet jeg skal klare å lykkes med, ved ha startet opp Gruben Massasje så ser jeg at jeg lett klarer å bygge opp en ny bedrift som jeg har jobbet i hele mitt liv , født inn i det pappa var Grunder , gammel tante var grunder mamma var karriere kvinne hun også å viste mye om masse. En dyktig dame som dessverre er himmelens vakreste engel , vet hun hadde hjulpet meg enormt om hun hadde levd , å hørt at jeg vil gjerne satse på de planene jeg hadde da mamma enda levde. 

Det å gi gass det å ta en ny beslutning å bestemme seg  for vår vei i livet er noe jeg så absolutt anbefaler alle til å gjøre, ikke anger på det  du ikke gjorde mens du enda kunne gjøre det,heller stopp i tide om det er noe som ikke gir livet ditt mening , en vet som sagt aldri hvor lenge en må jobbe for at en kan utvikle seg å at ting blir bra. Ser dette tydelig i Gruben Massasje , jeg har heldigvis bred erfaring innen for karriere da en har den erfaringen som skal til , jeg har given som skal til , jeg er positiv også ikke minst ønsker å løsrive meg i fra å jobbe i det tradisjonelle . Det å eie  min egen tid , betyr mer og mer for meg inntekt betyr lite men det at vi klarer oss økonomisk så har vi det godt med oss selv. Det betyr aller mest også trivsel på jobb må en også ha , en tilbringer så mye tid på jobb at dette må være i bunn om vi alle sammen skal ha det bra. Derfor så følg hele tiden din drøm , din lykke , din interesse fordi det er så alt for sent å angre på det en ikke gjorde da en kunne det, det å våge er en seier i seg selv . Jeg vet at mange der ute sitter på en drøm , men i frykt for å mislykkes så våger de ikke å satse , jeg vet mange sitter med gode midler som de hadde kunne forvaltet bedre , slik at de selv hadde fått en bedre liv men da en selv ikke ser hva som er best for seg selv hva gjør vi andre som ser at de feiler ?

Aldri lett å fortelle andre hva de bør gjøre, men jeg lytter alltid til mennesker rundt meg, ser snart om noe ikke stemmer eller om noen trenger det lille puffet som skal til for å satse å sist men ikke minst får trua på seg selv . Før det er nettopp det som er greia , vi må ha trua på oss selv , da vi ikke selv har den da ser vi så klart ikke at vi har potensial for å lykkes , men da en forteller hva en gløder for så kan jeg å mange andre som ser også vil at mange skal lykkes hjelpe deg på veien.

Det å få høre av andre at en er udugelig , en ikke er flink nok men ikke få tilbake melding på hva en ikke er flink nok til kan drepe et annet mennesker i utvikling å i interessen for det fagfeltet , det å ha såpass ben i nesen , såpass mange år på baken ved å ha jobbet både i helse sektoteren der jeg har jobbet med dødende pasienter , sett et liv ebbe  ut , tatt vare på pårørende i en krise situasjon , så har jeg i neste øyeblikk hatt de i resturangen hvor jeg jobbet i for at de skulle feire kjærligheten , det å både mestre alle ulike roller som vi har i livet må vi også lære , vi lærer ingen ting om vi alltid gjør alt rett, jeg erindrer den gode tiden på meyergåeden da vi hadde personal møter, jeg å mine kollegaer møtte opp munter å glad også gikk vi alltid igjennom det som var bra også det som var dårlig. Det ble aldri lagt skjul på noe , også fikk alle forsvare seg om det måtte være noe . Det ble heller aldri hemmeligholdt om det var klager som kom inn, så det å få informasjon slik at en kan vite hva gjesten , pasienten , kunden ikke likte så kan det være 2 ulike tolkninger , det kan være begge hadde tolket situasjon ulikt , det kan også være at gjesten ble oversett men var det på grunn av at servitøren ikke ønsket eller var det for lite folk på jobb at situasjonen oppsto ? Dette er viktige momenter som en bør se igjennom før en klager på noen eller noe , en må hele tiden ha kommunikasjon i orden å ikke bare se i tunell syn i en verden som er digetal så vet vi at kunder , gjester de gir oss anmeldelser som både kan koste oss dyrt også det som vi lærer av, ingen lærer i å holde skjult noe for noen , det kommer opp på overflaten å lager en dårlig energi der som bidrar til at mange mister interessen på å jobbe under en

Slik regime kaldes maktmisbruk og herseteknikk amen !

             

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg