Jeg er ikke som folk flest.

Hei 😘

En flott dag å se tilbake på, gårdagen ble veldig hektisk.  Men veldig inspirerende 😘

Før akkurat 6 år siden sa jeg opp ei stilling i resturang bransjen.  Å samme mnd som jeg sa opp starer jeg opp på nytt igjen 😉

I går jobbet jeg som sagt i en annen resturang.  Som er veldig flott på alle måter . Det å ha vært borte i fra denne type jobb. Så var det sykt gøy å jobb i et hektisk miljø igjen😘

Bare å håpe at en fortsette fordi det var sykt gøy 😘

Det å ha foten i flere roller betyr også at en har det tryggere økonomisk.  Det å være uavhengige . Å se mål å bare gi gass. Så motiverer du andre rundt deg 😉😘

Oppfordrer alle sammen til å ta turen Innom No 3 her på Mo i Rana.  Veldig hyggelig plass der en kan både spise et BEDRE måltid sammen med gode venner eller familie.

En slik plass du bare slir rett inn å vil være lenge 😘

Det å påvirke ungene mine slik som jeg gjør betyr også at de kopierer det de ser . Håper at en er en god rollefigur for de . Ved at en strekker seg ytterste for å lykkes.

Ved at de ser hva jeg får til så kan di også LYKKES i sine egne valg .

Bare det å brett opp armene å aldri gi opp.  Ta flere valg å  våge å gå for drømmen.  Betyr ikke at en også kan jobbe med ulike ting.

Det å nå ha 6 jobber er jo sikkert i overkant før folk flest.  Meeen så er jeg ikke som folk flest.  Jeg er mer utenom det vanlige en vanlige dødelige mennesker .

Det å være uavhengige av andre å være litt før meg selv.  Vær litt små gal påvirke oss veldig.

Stå på i dine mål , for dagen.

Skap deg en magisk dag 😘

Tusen takk for at du leser bloggen min, takknemlig.

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg