En må leve ut drømmen mens en enda har livet , Livet er på lånt tid !

Hei !

 

Før en deilig dag må bare si det er helt perfekt å nyte denne dagen , ute i det fri . Så godt at værgudene er med oss her Nord . Dette lover godt at vi får det så flott , skal bare nye dagene å hygge seg .

 

Mai mnd føles som at det er mer helligdager å fridager en desember , men når vi ser objektivt på det så lover det godt at vi snart får skoleferie for barna. Juni er i frammarsj må si jeg ser oppriktig fram til det, har lagt så mange planer i år. Her hjemme som jeg skal gjøre .

 

Det å ha drømmer også mål , delmål er viktig fordi har vi ikke det , hva skal en jobbe mot ? Jeg ser nå veldig lyst å sommeren , har fått en av mine barn som skal jobbe i bedriften min i sommer , bare det å få litt hjelp med kunder osv . bidrar også til at jeg får den økte roen . Deilig å kan se at ungdommene ønsker å jobbe framfor å bare henge med venner .

 

Det å se å bestemme seg for hva en skal bestille opp av produkter er ikke alltid like lett. Det er bare det at en må bare gjøre et forsøk på å gå rett vei , så håper å trur at en lykkes med de mål en har satt på dags planen .

Da en får tilført mer kunder også folk blir mer vandt med å finne veien til Gruben Massasje så blir også produktene som en selger letter å få solgt .

 

Vi må bare holde rett fokus så går det som smurt sies det.

 

 

Det å kan føle at en ikke alltid vet helt hvor en skal starte å jobbe , så er det ofte slik en må balansere dagene mellom jobb også venner . Det er viktig at en setter av god tid til seg selv på timeplanen.

Jeg har blitt flinkere til å gjøre nettopp det, bare det å booke tid der en har lyst til å tilføre mer kunnskap eller det å få mer inspirasjon så skal jeg være mer å slike arr. En at jeg bare sitter her hjemme .

Det er så viktig at jeg tilfører meg mer inspirasjon til å fortsette å sprit opp dagene ,det gjør en ved å melde seg på arr, som både motiverer oss, også kan ta oss videre i karrieren .

Viktig at en våger å gå i noe alene på foredrag eller konferanser.

Etter at en aldri får med seg venner eller bekjente på foredrag eller annet gøy arr. Så drar jeg nå konsekvent alene , ved at en ikke har de samme interessene å en selv vil tilegne meg mer kunnskap også utvider jeg mitt kontakt nett , så er det så absolutt nødvendig at jeg er på det som skjer her i byen. Dette medfører også at jeg knytter nye bånd også kontakt nett som også er nødvending før min eksistens både innen for salgs jobben min også Gruben Massasje.

Det som ofte skjer da en er på arr som bidrar til at gløden også entusiasmen stiger enda mer ,  enn den er i utgangs punktet , så får en det ekstra vitamin sprøyta som skal til før å finne det ekstra giret til å stå en etappe til , som bidrar til at en blir mer giret, en trenger alltid påfyll av kreative også andre mennesker som er entusiastiske å har den samme visjonen som jeg . De ønsker å skape noe , de ønsker å lykkes å sammen ved å være på slike arr, lytte til andre som har jobbet målrettet svettet , hatt masse tårer , frykt for å mislykkes også våget å startet sin egen bedrift ,  å klare å stå i det selv om enkelte dager kommer med regnvær , å kundene uteblir, dette skjer i alle bedrifter men det å stå i det er ikke alltid like lett å skjønne for de som ikke selv er i denne boblen.

 

Derfor så er det så godt å være i en arena der en snakker med likesinnede som ønsker mer , de forstår hva en prater om , ofte så skulle en tro at en hadde kjent de årevis men ved å ha den samme interessen ved å kjenne at en brenner for det samme bidrar også til at vi limer oss ekstra tettere sammen med de som en kjenner en er å bølgelengde med.

 

Det er alltid slik at en jobb er aldri lett, lett tjente penger finnes ikke , en må jobbe målrettet da en er frilanser som jeg en må være løsnings orientert også må en ikke frykte, selv om jeg ofte kan kjenn at det stikker , får jeg nok kunder til å dekke mine faste utgifter , klarer jeg dette så klarer jeg alt er mitt motto , Fordi en må overvinne den frykten som ofte er i oss , da vi ønsker å jobbe mot et mål som en skal lykkes med.

Hadde nettopp en kunde som kom å hetet varer , er en lykke følelse da de er fornøyd med produktene jeg selger, dette beviser jo også at det jeg selger er flotte produkter som er lett å få solgt , derfor så frykter jeg ikke da jeg smått må gå inn å se varelageret mitt både se å beundre , så er det en seier da en ser at det minker. Det er ekte kjærlighet . 

 

 

Dette ligger veldig i min gate jeg har så mange gode idéer som jeg skal jobbe mer ut i sommer, jeg er så engasjert også ser jeg at ved at jeg begynte med noe , kan en bygge videre på noe annet som kan bli enda bedre.

Ser nå etter 6 mnd drift med Gruben Massasje så har jeg modnet , jeg er klar for mer påfyll , det er også nødvendig at jeg tilfører mer fordi jeg har også da  den positive energien som en trenger for å være engasjert , for å lykkes også sist men ikke minst en må våge å gå for gull .

Etter at jeg har vært på en konferanse så får jeg en sykt flott energi som jeg trenger for å opprettholde den driven jeg ønsker å ha, jeg kommer denne gangen til å melde meg inn i de nettverk der jeg også kan være med de som brenner for det samme som jeg .

 

Målet var å melde meg inn i fjor men det ble ikke noe av, men i år skal jeg gjøre det, fordi det bidrar til at jeg øker mitt nettverk også møter en nye mennesker også lærer en også mye om seg selv også av andre.

Ofte kan vi mennesker ha mange baller i luften , jeg er en slik karakter hjelp sier jeg ofte hvordan skal jeg få tid til alt, jeg er ofte veldig opptatt av hvordan mine venner har det, men føler ikke alltid at det blir like mye gjengjeld , men det synes godt hvem som er nære også hvem som er mindre nære i enkelte relasjoner.

Det jeg ofte sier hvordan vi disponerer tiden vår , avgjør også hva vi klarer å oppnå . Mange påstår at de ikke har tid til alt,  det er noe vi kan føle på alle i blant  , men er dette et problem som ofte går igjen så er det ofte en annen grunn til at det ikke blir tid til mennesker som en ønsker å ha tid til .

 

Derfor gi tid til de som gir deg masse energi også livsglede , ikke til de som gir deg irritasjon bare du ser de. Jeg har tatt mange modige valg , gjort flere beslutninger som garantert ikke alle rundt meg har likt, men ikke alltid en kan gjøre seg populær blant alle. Det er ikke det som heller er viktig før meg å være den som er så populær , det som er så avgjort viktig er at jeg har det godt med meg selv , har de grunn verdier også får gjøre det jeg drømmer aller mest om nettopp skape min egen karriere.

Det å bryte mønster , de faste som en har jobbet i mange år i det tradisjonelle også våge å hoppe ut i drømmen betyr også at jeg lever her å nu , en må leve ut drømmen mens en enda har livet , livs gleden også den styrken også det engasjementet som skal til for å bevege seg i et annet farvann .

 

Tusen takk fordi at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad .

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg