Jævla Nordlenging , vil bare at alt skal fungere ehh det er vel innafor ?

 

Hei !

 

Deilig med en rolig Lørdag , bare å nyte dagen godt her hjemme , det å jobbe med ting som ikke synes i Gruben Massasje , er ikke alltid like lett da en ikke får teknologi til å fungere , det er bare å avvente til det blir normale dager igjen .

 

Det styrer vi ikke av oss selv det , litt irriterende da en bestiller utstyr som skal være til hjelp å så er det bare utgifter medført med det, kjent at jeg hadde mest lyst til å kontakt de med en gang , men på en måte er det greit at det er Lørdag , vi tar det på Tirsdag blir bra det.

Er ikke en person som er skapt for å møte på hinder , men vi må bare lærer i alle skjø slag , dette gjør oss bare mer moden også utvikler vi bare vår tålmodighet som må til  . Det er ikke så lett å gjøre denne jobben mellom kundene som jeg har så det blir mektig irriterende da dette koster mer en det i grunn har levert så kjenn jeg at Nordnorske krefter stiger i meg , å kommer til å fortelle de en sannhets historie om de  ikke levere et produkt som fungerer .

Det er vel slik uansett hva en starter opp med så er det noe som hindrer vår eksistens , dette har så langt gitt meg bare utgifter så langt , at jeg må virkelig  beherske meg i telefonen , ellers så kommer jeg garantert ut av røret  da tror jeg de blir mektig skremt.

Det å bestille varer i god tro at det er det beste produktet som en kunne få , så ja synes så langt at ikke varen har levert som forventet , kun irritert meg enormt.

 

Under denne prosessen så har jeg registrert at de som er kundebehandler i dette firmaet de kan ikke noe om det jeg kontakter de før , dette bidrar jo også til at jeg blir enda mer irritert på de. Skjønner at de ikke kan lære seg alt, men da må de før helvete gi røret til de som er mer egnet å kan sysakene sine .

 

Det blir det samme om jeg hadde skrevet  at jeg var god på å fikse negler, hadde garantert hatt kø , de hadde betalt i forkant akkurat som jeg , også hadde de sett før jævlig ut da de dro ut , også hadde jeg bare sagt dette var det beste jeg kunne , du har bestilt varen å booket tid så klart du må betale.

 

Hadde ikke fått mange kunder etter et slik stønt , det jeg også referer her til dette selskapet jeg har bestilt Terminal og Kassaapparat til så ser jeg de litt mer i varmen nå enn da jeg bestilte, jeg fikk først ingen bruksanvisning før å kode kassen min , jeg fikk ingen bruksanvisning kørv jævelen jeg prata med ble jeg så irritert på , men måtte gjøre et forsøk å holde meg saklig , ble så bonsk at han skjønt sikkert ingen ting , det som er da kommunikasjon er på bunnivå å ikke det neste en gang fungerer så er det ikke helt rart at en blir irritert .  Jeg tiltalte han som om han var et lite barn , å ikke skjønt noen ting ….da skjønn du at frøken Skarstad var mer en irritert .

Til slutt så fikk jeg pratet med en som kunne dette , å han forsto at jeg hadde rett å beklaget situasjon , å skulle fikse opp med en gang .

Håper å trur at de vil å ønsker god omtale etter dette også . så jeg kan bruke terminalen. Fordi da ting ikke fungerer så eksploderer man , speiselt da det er gått snart 1 1/2 mnd , å ingen ting fungerer , da vil en ha alt på stell å kunne tilby en ekstra tjeneste i forhold til betaling , foreløpig går det ikke da jeg ikke får nett til dette . Så teknologien er ikke lett å skjønn seg på. Hadde bare jeg fått bruksanvisning på dette også hadde sikkert ting vært mye lettere……

 

Disse utrykkene de representerer godt mitt språk da jeg snakket til han første som ikke kunne noe … jeg var så irritert men det er lov å være da når de som sitter bakom å skal kunne jobben å veilede deg videre, hadde vært meget genialt om han hadde sagt aller ført jeg skal henvise deg videre før dette kan ikke jeg , så får du hjelp av en som er bedre en jeg på dette.

Kommer til å meddele  med de på Tirsdag at jeg kommer til å ikke reklamere før de om jeg ikke får varen som den skal være , jeg må få en kompensasjon før en vare som ikke holder  mål ikke sant ? Faktura det kan de sende ut , men jeg har enda ikke fått stemt av terminalen pga av at jeg ikke har nett på terminalen, nett er noe jeg har i hele huset mitt , ellers kunne jeg fan ikke ha blogget , så det er jo åpenbart noe feil med terminalen men hva ?

 

Jeg er ingen rakket forsker  eller akademiker men født i går er jeg heller ikke er ganske sylskarp av karakter å merker snart om de jeg prater med er feilplassert om det gjelder på service eller kunnskap.

Den jobben vi velger å være i fordi vi objektivt ønsker å gjøre den så bra som overhode mulig.

 

Trist å se hvor mange mennesker som bare tar en jobb , også ønsker de ikke å ta til seg lærdom , hvorfor ?

Ofte hørt av de som jobber , bare for å jobbe jeg trenger så klart lønn for å overleve . også ? Er det ikke mer som engasjerer deg en bare lønn da ?

Ofte svart jeg har ikke den rette utdannelsen til å gjøre det jeg virkelig vil … Hvorfor i helvete gjør du ikke noe med livet ditt ?? Dette er så tragisk at jeg har ikke ord, alt for mange som kun hever lønn å ikke gjør en god innsats på jobben å viser genuint at jeg ønsker å være god på jobb .

Bare følg med rundt om kring du kommer til å bli sjokket , vi har masse å lære her hjemme i Norge på service . I USA da jeg ferierte jeg å mine barn i fjor , var jeg overveldet over den servicen vi fikk absolutt over alt , der vi ferdes både av uteliggere også godt engasjerte folk som elsket jobben sin .

 

Da jeg kom hjem i fra alle mine USA turer så jeg objektivt etter service her hjemme , finnes dette ? Svært dårlig alle plasser dessverre , det går åpenbart igjen .

Dette er noe jeg ønsker å kopiere i fra USA så er det å levere en god service til mine kunder , derfor er jeg også skuffet da jeg ikke har alt i mål med bedriften som gjør at det er lettere for kundene å betale varene til meg, så langt så har jeg kontant og vipps som betalings ordning , men det kommer til å ordnes dette det er jeg hellig overbevisst på .

Vi må ha trua på alt vi gjør det har jeg så åpenbart .

 

 

Ja så åpenbart har jeg motivasjon , ellers så hadde jeg ikke orket å stå opp om morgenen , vi alle mennesker trenger motivasjon før å nå mål også se etter løsninger som bidrar for at vi lykkes med våre valg i livet.

Jeg har gjort noe som er meget modig gjort, nå i år jeg har bestemt meg for å kun jobbe før meg selv i sommer , bare ta noen få vakter i kommunen før å hjelpe de, men ellers så må jeg stenge den døren før jeg må holde min egen dør åpen for å kunne videre utvikle meg mer å være tilgjengelig .

Jeg ser disse siste dagene hvor stor respons jeg har fått på alt jeg har gjort i Gruben Massasje siden min noe som gjør meg veldig takknemlig før at så mange ønsker meg vel også vil kom på en behandling .

 

I morgen kommer til å bli en spesiell dag da jeg skal velge ut den ene vinneren i Konkurransen som har gått i fra 20 april også avsluttes i morgen den 20 mai.

Det å gi noe til de som oppriktig ønsker å komme til en behandling , bidrar til at jeg har meget lyst til å gi flere en bare en person en  premie .

Grunnen  er veldig enkelt det er så mange der ute som jeg vil hjelpe , også samtidig er dette også en god markedsføring for meg slik at dere som får en behandling finner ut om dette var noe dere vil gi dere selv i blant også gi et gavekort til en venn eller noen som betyr mye for deg.

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg