Vi Snakker !

Hei !

 

Du snakker om før en nydelig dag en har hatt i dag, hele dagen har vært innholds rik også gitt meg masse glede å samtidig tid før ettertanke.

 

Vi har ofte ikke god nok tid til å bruke tid på hverandre, det som er viktig før samhold og lignende merker godt de venner som ikke ser så ofte, 2 gode venninner av meg har jeg fått tilbringe tiden med i dag. begge øyeblikkene har gitt meg masse igjen .

 

Tid betyr å gi til andre så en også klarer å gi seg selv mer , uansett om en har det tungt i livet eller om det er noe annet , så er det oss selv vi først å fremst  må å se at vi har nok næring å er i rett balanse før å ha det godt. Så en klarer å gi andre det de trenger.

Vi lærer i alle etapper her i livet selv om enkelte ting kan være bratt stige å gå , så må vi bare fokusere på det som gir oss håpet å trua på at vi kommer bedre ut av det en om vi ikke hadde hatt håpet .

Når en ser rundt seg om hvem som en har nære å de som betyr mer for en , så gir det mer å sette av tiden til de som gir deg rett balanse tilbake. Det er noe en alltid må tenke over , uansett hva som en er igjennom , om det er privat eller det er i jobb .

Gode venner de gir at en får det så lett inne i deg , jeg har hatt det så hyggelig i dag å gleder meg så til alt som kommer rundt neste sving , vi må være raus mot oss selv også være raus mot gode venner , en god latter det forlenger kanskje ikke livet, men på reisen videre så blir det betraktelig mye bedre.

 

Både jeg å mamma har alltid hatt en felles greie , vi var alltid i godt humør , hadde en humor som ikke alle skjønte seg på , men det bidro bare til at alle lo rundt oss , pga av vi hadde det gøy.

Det å få lattermusklene i sving er noe en må være flinkere til å ha i seg , en ser ting på en bedre måte også løsner en for det som er tungt . Hverdags  problem blir bare bagateller , også  får vi også et bedre fokus om vi ser bedre på de verdier som en kan ta ut , en å lage det større så er det ikke noe å prat om .

 

 

Etter at jeg så på et stand up show på teven nå i kveld fikk jeg både vondt i meg , også ser en at mange som en vet sutter også jammer for små bagateller så fikk en virkelig det inn hva som kan være et problem . De som virkelig trenger oss , de sier aldri i fra de klager aldri , de vil bare bli godtatt.

Det å kjenne tårene i øyekroken , at showet som hun hadde gjorde sterkt inntrykk , da blir andre som pister før små bagateller bare barnemat. Ofte så trenger vi å høre hvordan andre virkelig har det, før å kjenn smerten de hadde , før å forstå hvor bra en i grunn har det . Mange ser ikke selv hvor godt de har det , de ser ikke at de ofte sitter bedre i det en andre.

Jeg er i den forfatning at livet er her å nu , det må leves å det må nytes , dette kan jeg aldri si før ofte .

Vi må være litt spør før å tine oss opp litt, høres selføgelig litt små kleint ut , hvorfor være spør men  du skjønner vi må våge å leve ikke vær før stiv , kan det noen gang bli før stivt ? Enkelte ganger er svaret JA , kun en plass det skal være stivt , det er under en aktiv økt som er het også mer en det , da forventes det at det er stivt mer en 2 minutt . Helst lenger må vite.

 

 

 

 

Jeg er kjent før å ha en flott stil , ikke være redd før å vise meg litt fram , ofte så kan dette bli litt kleint før de som er sammen med meg . I dag ble det en smule flaut før en som satt i kassa på polet , jeg er ikke før ofte der , men jeg hadde et gavekort som jeg ønsket å finne ut om jeg hadde noe igjen på. Bare det når jeg åpner kjeften min , så blir det slik at mannen i kasse finner ut hva som er  igjen på Gavekortet , også må han taste alt inn manuelt, men bare ved at jeg pratet å jåle så spiller jeg han ut et puss, han fikk litt av en jobb å slå inn dette flere ganger, gøy å kan ha det hyggelig .

 Bare det å ha det gøy på en hyggelig måte var så genialt, det gir meg en så enormt god feeling , vi trenger å være i godt lag.

 

 

 

Våren kommer  med masse overraskelser både i brudd også at andre finner hverandre , jeg er ikke nevneverdige interesserte å vite hva som skjer rundt alt å alle , men det ble litt rart da våren med sin skarpe luft klinker til , hva er det som åpenbart skjer med folk ? Er det så mange som går trøtt på hverandre eller er det utslitt å må byttes ut ? Enkelte klarer ikke å bare å ha en må ha flere samtidig ?

Når en avslutter et forhold er det jo smart å vente til du har rista av deg det å funnet deg selv godt igjen før du på Død å liv må finne deg en ny partner.

Enkelte de klarerer ikke å leve alene , de er et levede bevis på det, de gir gass til de finner  en ny som duger en stakkars periode, også gir de opp før de finner seg til rette , før å stake ut en ny kurs … du skjønner her lukter det svidd .

Konklusjon : Disse karakterene de klarer aldri å være alene basta !

 

Mitt råd ta et dypdykk i deg selv , finn deg selv der inne ofte er det litt vanskelig men gjør det . Ikke forvent at jeg eller noen andre skal hjelpe deg med å finne veien , men den finner du meget godt selv.

Vi må gi oss tid til vi finne oss selv , vi må modnes å det kan ta årevis etter et samlivs brudd, godt å vite at jeg har vært alene i mange år , hadde et uhell i fjor, men det var en liten forbigående uhell , ei bilulykka som en også kan kall det. Var hyggelig ,  så lenge det varte men mi gode venninne sa til meg i dag du ble før sterk før karen . Han du noen gang løftet han opp i været , ja flere ganger . Han tålte ikke at du ikke var en som han kunne herske over , nei jeg skjønner den godt . Ingen som heller klarer å herske over meg i det hele tatt, til min store glede.

Jeg venter til den rette kommer , det blir et magisk øyeblikk det er jeg sikker på , i mellomtiden så har jeg så mye å gjøre men du må bare gi meg et hint , eller booke tid i Grubben Massasje .

Alltid glad før roser så kom gjerne med eller få blomster bud på døra med et telegram hadde ikke vært dumt .

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg