Skap deg en magsik dag !

Hei !

 

Deilig morgen å stå opp til , se at Sola skinner i dag også e gull, selv om det er litt vindt i kastene så er det godt for sinnet også hele meg .

Vi blir mer positiva om vi står opp til Sommer å sol , deilig å kan nyte , selv om værmeldingen ikke var helt på vår siden i dag.

16 Mai i dag er en dag som en erindrer at en hadde det mye gøy før i tiden , nå er en blitt nærmere en person som har gått i hi , om en sammenligner.  De tidsepokene . Må si det er litt godt å bare slappe av i kveld å bare  nyte roen , en må det i blant.

 

Dagene er ikke helt like , men det som også gjør at dagen blir så  magisk at en ikke alltid vet hvordan ting blir før en har startet på dagen.

Har jobbet i formiddag med å få ting til å fungere som det skal, har heldigvis fått god hjelp av min sønn . Alt er ikke så lett bestandig men vi får det fikset senene i dag .Ungdommen er så flink når det gjeler teknologi , der er de flinkere en mange av oss voksne. Det å se at de gjør det akkurat like lett som vi som har lært  å sykkel en gang vi kan det før alltid. Slik ser det ut som ungdommen har det i fingrene det med teknologi.

 

Meget takknemlig før at jeg er så heldig å har så flinke ungdommer , veldig takknemlig. 

Alle dager kommer med oppgaver som vi skal lære , vi vet det ikke alltid men vi får flere ganger oppgaver også prøver som vi ikke helt forstår. Der å da men om vi fokuserer mer , blir mer våken å ikke bare tar alt for gitt så ser vi også hva vi skal lære.

Ved å vise mer takknemlighet å gi av seg selv er også , det som skal til før at vi åpner oss opp før å få mer goder her i livet. Jeg sto opp i mårrest  å ble  overveldet , over at jeg blir fram snakket i Gruben Massasje , dette er så godt å få den tilbakemeldingen i fra de som sett så pris å den jobben jeg gjør. Det betyr mer en jeg kan forklare at jeg får denne reklamen , bedriften min trenger dette å jeg er så takknemlig at jeg blir satt mer på kartet. Det betyr masse for meg , så derfor så gled jeg meg så til søndagen da jeg skal trekke ut noen heldige vinnere ,får jeg 1000 følger på Gruben Massasje til da så trekker jeg ut flere som skal få en behandling , det som er da en leser igjennom hva å hvilken begrunnelse enkelte skriver før at nettopp de eller noen andre skal vinne så ja , da skjønner du at en lett ikke helt vet hvem som burde få vinne . Alle er verdig vinnere , men noen trenger det så absolutt mer en andre.

Derfor så blir denne jobben for meg veldig spennende å utfordrende fordi en vet aldri helt hvordan uken eller dagene blir , så yes det er spennende tider som en har framfor seg helt klart.

Det er også dette som gjør jobben interessant å ikke helt vite hvor vi ender, men det som oppriktig betyr noe er at vi også trives å samtidig får nok å gjøre.

Det er det en jobber for at dagen skal gi avkastning , en skal få til mer en det som var planen , det betyr mer da en ser at en løser et problem eller en floke til noe som en utvikler som et stort potensial til å bli mer en bare bra. Det er også opp til meg selv , for hvor mye jeg også ønsker å legge i jobben min . Vi kan også være lat å se at det er godt å ha fritid, men det som er når jeg har bestemt meg for å være frilanser så må jeg også se lenger framover , kan liksom ikke bare leve som før å ikke tenke . Derfor så tror jeg nok at enkelte de ikke helt forstår når en ikke vaser over alt , men det får så være.

 

 

 

Det jeg alltid gleder meg til å våkne opp til så er det å motivere meg selv også deg her inne å bloggen , kult hva ?

Jeg er blitt en karakter som elsker å publisere mine innerste også det jeg også har god erfaring med. Det betyr mer for meg i dag å råde andre enn det gjorde  før 20 år siden , Vi endrer struktur også  endrer vi også strategi for å lykkes. Jeg går ikke over lik før å få en bedre inntekt , jeg går inn i meg selv også er det mine grunn verdier som legges til grunn før min jobb også min strategi før å lykkes. Har liksom ikke skjønt hva andre mener med å komme til målet med å gjøre det på en lettvint metode også betyr at vi spenner føten til andre nede. Vi Nord vi kan virke så brutale bare vi åpen kjeften , så derfor så kan vi gjøre smart i å tenke før vi prater også veie ordene litt mer.

Vi tjener mer på å være ydmyk også være ærlig , enn å bare smiske seg av sted .

 

 

Det å skap gode øyeblikk som igjen bidrar til at vi har mye å se tilbake på , det er noe jeg setter mer pris på ved mennesker som en omgås. I stede for at en skal være redd for å trå feil , så vil jeg heller være meg på alle måter. Så får folk godta meg for den jeg er eller så lar de heller vær å ha noe med meg å gjøre. Vi må slippe å forandre oss for at folk rundt oss skal like oss bedre. Dermed så vær deg selv , å vær raus mot andre.

En god latter lever lenge i oss, derfor så har jeg ofte litt latter kuler her alene , kan sikkert for andre virke litt smårart men godt å kan være lett å få i godt humør.

Om du tenker på noe som du vet får deg i godt humør så gjør det, jeg tenker litt på i går da jeg fikk en meget hyggelig telefon , jeg kan le enda av den jeg . Det skaper gode minner også gjør det også mye med oss selv som personer, vi blir ikke så alvorlige .

 

Det å ha null punkt trenger vi alle, i løpet av dagen , der vi kaster bort all stoff som vi ikke skal ha i oss. Det som er avfall i vårt system , som bidrar til at vår mentale helse er i dårlig forfatning så må vi rense oss for avfall , ved å null stille oss å få alt som vi ikke skal samle ut av vårt sinn.

Det er nødvendig å gjøre det kvar dag,

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg