Mandag er på hell vi pris oss lykkelig før at vi snart har Tirsdag wooow.

Hei !

 

 

Vi snakker virkelig sommer , å solskinns vær når vi kan sitte ute helt til nå nesten nettopp . Dagen har oppriktig levert så til de grader. Vi må bare nyte dagene som vi får , som er slike . Det å glede seg på sommeren kjenn jeg at jeg oppriktig gjør , det er så behagelig å kan nyte dager ute som vi har å. gjøre litt hage arbeid også ta en god pause. Også pushe seg litt videre. Deilig må si det , en må ikke bare finne jobb å gjøre , selv om jeg er kjent for å leve et liv der jobb er noe som blir i det meste jeg gjør.

Det kan ta pusten i fra mange , men jeg er flink til å balansere dagene mine godt, derfor det e så digg å være min egen herre. Vi avgjøre mest selv da vi ikke på død å liv har andre som skal korrigere oss , eller vise veien før oss.

 

Karakterer som både leker å leve sitt liv eller som leker politi eller noe annet de kommer vi oss dessverre ikke i fra, jeg kjenner at enkelte karakterer er mer drama mennesker , men da mennesker er over 50 da bør de oppriktig få seg et liv . Fylle dagen med hyggelig gjøremål , men for disse sleipe bitre karakterer de klarer jeg ikke … jeg lykter ikke i fra jeg demonstrasjon  jeg stopper opp å så spiller jeg høylytt musikk i min kjære flotte BMW x3 ååå håper de hører min demonstrasjon , musikk er både terapi også er det et opprop , i dette tilfelle var det kun demonstrasjon mot enkelte som elsker å ta bil nummer i gata også følge med om noen kjører før fort, å leke politi må de bare gjøre jeg demonstrerer i å kjøre sakte å stopp opp før å høre på musikken , blir sikkert skriverier  om det på facebook siden på Gammeljordet velforening . Enkelte mennesker er syke helt oppriktig.

Det å ta bil nummer også skrive ned å legge ut å blottlegge andre er noe jeg ikke fordrar , det å se at enkelte har ordnet seg en ny hobby så bør de heller finne noe som gir mer mening , ta vare på barna som vaser i veien heller , en at en på død å liv skal ta bilnummer .

Har selv 3 barn mine har aldri fått lov til å bodd i veien , å de klarte fint å holde seg uten for veien, da de var små , så har liksom ikke skjønt hvordan problem de skaper, vær ute å følge med ungene dine så må du jo også lære de opp til å flytt seg ut av veien. Det er jo ikke bilisten sin feil at du som foreldre ikke lærer opp barnet å holde avstand . Det er oppriktig vi foreldre som må lære de det. Å samtidig gå å være sammen  med de , om gata skal være deres lekeplass. Det har jeg aldri skjønt at det er det som er barnas lekeplass.

Derfor så blir det så irriterende å se å samtidig så provoserer du meg så skinnsykt at du leker politi , la de som er det gjøre jobben å så tar du før helvete vare på ditt barn. Enkelte karakterer er liksom født med en hjerne som kun skal brukes til å spre eder å galle, de forstår ikke at ved at de åpner den kjeften sin så ødelegger de mer en om de hadde kunnet pratet med folk.

Godt å få en god refleksjon ut av en irritasjon ,men som sagt selføgelig skal vi kjøre aktsomt, men den som hyler å roper høyest har også vært en farts synder er litt spesielt å lese hva andre skriver da de selv skal framstå så jævlig skinnhellig. Noe vedkommede ikke er , selv har vedkommede skrytet at han har vært en farts synder … sorry med ork ikke å være en som tier stille jeg heller . Skal vi klage på andre må vi også framstå å være flinke i alt vi gjør .

Resultat ved å lage slike oppgulp er at jeg mister totalt sansen for slike karakterer , klar ikke å se på søppel , må bare dekke til hode da jeg kjører forbi åstedet. Priser meg også lykkelig at jeg slipper å ha noe nevneverdig med de å gjøre . En må vær takknemlig til tross for alt som skjer .

 

 

 

Et godt nabolag så prater en til å ikke om hverandre . men i dette tilfellet så ser jeg at en bare må omprogrammere den det gjelder som at den personen ikke eksisterer mer. Lettest også slipper en å ha mer av slikt. Fordi dette skaper kun ender å galle , ikke gøy å være vitne til eller se å høre.

Ellers oppsummert så har dagen vært perfekt , litt godt at dagen blir litt variert , ellers så skaper en dagene som en vil , det blir selføgelig en demper da en ser hva andre gjør , men det skal ikke påvirke meg mer en at jeg tar mer avstand i fra slike karakter eklere kan det ikke gjøres. Godt å få flyttet litt på ordene også i dag i sosialt lag, det er alltid hyggelig å reflektere også prate med mennesker som en snakker det samme språket som, det gir meg masse god energi tilbake livet er i grunn herlig , da vi velger å bruke dagen som blir best for oss. Vi må verne oss i fra usunn støy , det er ikke bra før noen av oss heller .

Det å kjenne at huden er varm etter en hel dag ute så er det godt å ha aftersun å huden for å kjølne den ned , godt å kjenn at mai ble så bra , dette kan vi like veldig godt.

Bare det å drikke morgen kaffen ute i det fri er noe jeg oppriktig digger aller mest med å eie tiden min selv.  Så det vi tror på det skjer derfor så gir jeg aldri opp mitt mål min tru å bare det å se drømmen framfor seg .

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

0 kommentarer

Siste innlegg