Gjør du det ?

Hei !

 

En nydelig morgen å våkne opp til Sol å nydelig vær, gledelig å se at snøen den blir sakte men sikkert borte . vi er så klare for vår også sommer , det er ikke en dag før sendt når den er her.

Det er sommer også varmere tider som bidrar til at du også jeg vi tåler kalde vintre, bare det å vente til våren også se de forandringer som skjer etter en kald også brutal vinter så er alltid en Sommer alltid så kjær kommet. Det å bare se alle vår tengene som står for tur så er det så fint .

Alt lever så mye bedre nå en før , vi stråler også blir vi også tinet opp. Vi får tilført den energien som kroppen også ønsker også trenger , det betyr masse for oss å være rett balansert.  

 

Når du er i dyp søvn så er det alltid så skjønt også drømme . Gjør du det ? Idet siste så skal jeg si deg jeg ha drømt masse rart , det jeg ikke alltid klarer også forstå hvorfor jeg nettopp må drømme om de karakterene som kommer opp. Jeg vet som sagt at mange betydninger ikke stemmer overens med det en dømmer, fordi vi må tolke også se drømmen  på en annen måte. Drømmen har en betydning både før vår framdrift også hva vi skal oppnå , jeg har opplevd også vært sanndrømt, det var meget spesielt , da drømte jeg begravelsen til en jeg kjenner, det var så mystisk også så rart fordi det var så ekte følt, men et ansikt fikk jeg ikke se , i den drømmen men svaret kom Ikke så lenge etter på. Det denne drømmen betydde var en forandring. Derfor så er det alltid så spennende å drømme  , å huske hva en drømte, det som en ikke alltid skjønner er hvorfor en drømmer om de en har vært sammen med før, denne drømmen var litt kul , fordi mildt i en søt god drøm kommer han siste jeg var sammen med , forkledd i en burka , i sort men allikevel gjenkjennbar, da jeg våknet opp måtte jeg le godt med meg selv , skal han hjemsøke meg i drømme også. Det kunne virke slik , men må si han så fortapt ut der han gikk å var utkledd i kamuflasje klær . Det har jeg ikke helt forstått hvilken beskjed dette kunne være, tror nok at det er en type forandring som bidrar til at en skal en ny å sterkere vei.

Den siste drømmen den ble vel heftig , jeg drømte at jeg hadde sex med en jeg kjenner , han har dame som han ikke bor sammen med. Så i drømmen så var jeg til han . Han tok meg heftig og begeistret, det som er at når vi nesten når målet, så kommer dama hanns , også sier hun sarkastisk  åh så du er utro , jeg følte på meg at det var akkurat det du var. Derfor jeg måtte sikke innom. Jeg fikk klærne på meg i en fart, men jeg var ikke berørt av noe i denne hendelsen , jeg eksisterte nesten ikke. Det var så sykt rart også så virkelig , hun gjorde det soleklart slutt med mannen i drømmen , også plutselig så var han kledd seg i ungdoms klær med hettegenser på seg å kamuflere seg selv, å spilte yndig.

Selv om en snartenkt kunne tro at siden jeg drømte denne drømmen om sex så er det dette som drømmen objektivt betyr , så er svaret feil det gjør det nemlig ikke .

Dette betyr så åpenbart en forandring , som både kan være innen for karriere også i andre mål her i livet. Det er bare vår egen stemning som kan tolke vår egen drøm helt rett , men jeg må være ærlig , jeg måtte sjekk facebook om de 2 var sammen da jeg klarte også riste livet i meg etter denne drømmen før fan dette var ekte greier.

 

 

Det å våkne opp slik ene dagen å neste dag så drømmer vi ikke noe ,  det er også slik dagen våre er ulike. Noen ganger så erindrer vi alt vi drømte , andre ganger husker vi knapt hva vi drømte om , fordi det er så svevende også diffust at vi får det ikke til å henge sammen .

Bare det å kjenne på den indre roen som en har i seg , er så betryggende , fordi vi må holde både roen også trua på vårt prosjekt.  Ellers så kan vi like godt legge opp , om vi ikke kan tåle litt opp å nedturer. Det er i alt vi gjør, så vi bare stålsette oss mer. Derfor er det veldig greit å ha flere ben også stå på, som en utvikler seg mer i takt med at tiden går.

Mai er en flott måned å komme til , mye gleder også masse ute aktiviteter som står for arenaen , huset skal få en make over , det behøves så til de grader, bare det å få ferdig stilt de prosjekt som står igjen skal bli en sann glede.

 

Må si uken går hurtig , det er snart helg igjen , hvor blir det av ukene ? også helgene ? Jeg elsker helge følelsen at jeg nå kan boltre meg også nyte den sammen med kidsa, bare elsker å nyte fritiden min , det er noe jeg før ikke hadde råd til eller mot til å sett meg i denne nye livs situasjon, fordi jeg har ikke fri nå heller , men det blir litt på en annen måte, siden en selv eier tiden sin så blir den også mer frihetsfølelse i stede for å vente på at klokken skal være der å en må på jobb.

 

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg