Sikter MOT toppen !

Hei !

 

Deilig å vite at Tiden den eier jeg selv , du er din egen sjef også bestemmer du også din engen fart. Ofte kan det føles så skummelt det å bli sinn egen sjef, det kan også virke så vanskelig men alt er i grunn ikke lett , mens en enda knoter med å finne ut  hva en skal gjøre. Vi er ofte redd for å vise andre hva vi kan , fordi at mange kan ta tak i det å samtidig sette oss til vegs om en ikke har den rette bakgrunnen for å ha tilegnet seg de kunnskaper.

 

Hvilken betydning har det for deg hvilken utdannelse jeg har for å kunne bestemme deg for hvor god jeg er i min praksis ? Gruben Massasje er et klassiker her, jeg har over 20 års erfaring også Alle kunder som har vært til meg , som forvarer at det jeg holder på med holder mål. Det er også godt nok for meg, også trenger jeg heller ikke å brife over til alle , men en må faktisk promotere seg selv, fordi det er nødvendig i min bransje , for å kunne nå ut til de rette kundene , som ønsker å benytte seg av mitt tilbud.

Det å motta bestilling i fra nye også gamle kunder får meg tilbake i det gode gamle sinnet , da jeg var barn også fikk det jeg hadde ønsket meg , du er med nå. Det du hadde gledet deg på lenge , så gjør det også noe med oss mennesker. Fordi vi utvikler oss , i rett takt ved å både profilere seg selv så er det ikke ment som selv skryt men så nødvendig .

 

Det å ha en så flott familie i ryggen som alltid kommer med velmente ord, som alltid støtter meg opp med gode ord, som får meg til å se større løsninger , en å stagnere fordi jeg ikke har den rette holdningen å det motet som også er nødvending for å sikte mot toppen.

 

Det å kjenne på den gode følelsen som en har i seg , det å vite at det en gjør går framover er så spennende å se at dette året kommer med masse nye opplevelser. Som igjen tar en til nye høyder, fordi de mål som vi også setter oss, om de er store eller små . Det er noe vi selv må avgjøre for oss selv hva som betyr mye for oss. Så må vi også finne ut hvor mye jobb vi også ønsker å legge i det vi gjør. Fordi prisen vi må betale for tiden vi setter av, kan bety at vi erobrer verden. Det å hoppe i et nytt prosjekt , selv om du er i noe annet som du trives med , så kan en ny ting også bidra til at du gjør det andre bedre.

Ofte så trenger jeg  også en annen motivasjon som får meg til å se gleden i livet på en ny måte, det betyr ikke at jeg nødvendigvis må kjøpe meg gleden , nok til at jeg hører, eller lytter til mennesker som har det i seg , til å være en god formidler. De som elsker at andre gjør det bra , det er også de menneskene en skal henge med også. Fordi de hjelper deg opp  å fram , de som er fraværende det er de som ikke vil deg godt.

 

Jeg har nok vært litt av et barn , som har vært meget dyp i mine samtaler, jeg har alltid våget å stille spørsmål til vanskelige opplevelser også har jeg også hatt et litt små røft liv så ja vet så absolutt hva jeg prater om da jeg referer til livet , hvordan det kan smake.

Det å konkludere med at en var en meget oppegående barn , som hadde den voksne stemmen i meg, det preger deg også i ditt liv helt ut . Det å bli brått voksen det betyr også at en sikkert er en gammel sjel , som har levd mange liv før. Ofte  så kan det faktisk føles slik.

Merker godt at bokprosjektet mitt tar mer form , jeg har reflektert masse nå framover , også tatt avgjørende telefoner som kan gi meg mer opplysningen om mamma , som sagt er ikke lett å ringe opp til himmelen , for å stille spørsmål , derfor må en bruke mitt eget sinn, min egen hukommelse å den er meget rå , skal jeg si deg. Det som jeg vil høre om er hvordan andre oppfattet mamma, derfor er jeg nå i en runde der jeg må intervjue flere for å få informasjon om det jeg fordyper meg i mammas skjebne , kunne det være så enkelt at mamma trigget seg syk selv som jeg har referert til , jeg har lest i bøker der det står sort å hvit at får du ikke bukt med de nedarvede traumatiske opplevelsene dine så kan du få flere sykdommer.

 

Det å spekulere så mye er noe vi mennesker ofte gjør , det som er sundt er å spekulere på ting som ikke er ødeleggerne for deg selv eller andre. Det å tilegne seg sunn fornuft er bakgrunnen for at jeg også skal skrive denne boken som jeg oppriktig gleder meg til å få satt mer i system. Det å lære av andre forfattere er også kult, har brukt masse tid med det nå i det siste. Fordi den kunnskapen som en tilegner seg , den kommer ikke alltid av seg selv , den må vi lære av andre eller lære ved å feile. 

Det å ha bestemt seg for at jeg skal ha boken ferdig i løpet av året er kult, jeg ser for meg at jeg klarer det. Det at jeg nå ikke jobber så mye i helse sektoren det frigjør meg for mye tid, så får jeg utviklet meg på andre også kule områder. Som kommer til å ta meg videre mot toppen , fordi en må alltid våge å satse.

 

Tusen takk fordi at nettopp du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg