Som å hopp i fall skjerm!

Hei 😘

En nydelig morgen å våkne opp til i dag 😘 sovet godt å fått laddet godt opp. 

Godt å bare fiks seg litt å få seg en by tur ❤ deg å pynte seg å ta vare på seg selv betyr mye for oss mennesker 😘 godt å se folk å møte kjente 👌

Fikk en flott tur sammen med en tremenning av meg, godt å ha noen å være sammen med 👌 det å få tilfredsstillende seg med litt shopping også møte litt folk betyr mye for oss.  Vi treng å møte andre å ikke bare være før seg selv.

Fikk bestilling i Gruben Massasje idag også 👌 en blir så takknemlig for at en får nok kunder som bidrar til at målet å kan leve av jobben er et steg nærmere 👌 en må alltid tro på det en tror på .

Litt gøy møte på kjente som ønsker meg lykke til i Gruben Massasje, flere som syntes jeg er enormt modig å tøff . Veldig veldig takknemlig for gode tilbakemeldinger. Det betyr så mye for meg at folk ønsker å benytt seg av mitt tilbud 👌

Bare det å få tilbakemeldinger å kunder kommer igjen å igjen er for meg fantastisk. 

Det å holde på med så mye variert jobb er så godt, merker godt at jeg virkelig kommer til å jobbe målretta for å nå målet mitt 😘

Vet at jeg kommer til å lykkes, må faktisk bare glede meg veldig til veien framover 😘

God balanse mellom Gruben Massasje også helsesektoren er viktig.  Kjenn at det å ha jobbet 3 uker kun i mitt eget denne mnd.  Har vært perfekt . Kjenn at dette har vært nødvendig å godt.

Godt å kan nyte helga godt 😘 med litt jobb i mitt eget, fikk tatt medikament kurset . Så nå er det gull alt . Greit å ha alt som skal til så jeg kan stepp inn å jobb litt i helsesektoren litt 😘

Kjenn godt på trangen til å være kun i mitt eget, men er greit å ha litt ekstra i kommunen litt til . Synes  jeg har vært veldig modig som har tatt å gitt meg denne slakken , det har vært nødvendig. 

Kjenn på livs gleden har økt så godt den siste tiden , kjenn så på å ønske å mestre å bestige mer. 

Du veit når du kjenn på adrenalinkicket? Akkurat slik når du bestige en topp eller hopp i fall skjerm?

Akkurat slik føler jeg meg nå, glede også den lykke rusen som det å gjøre noe helt sprøtt som bidrar til at jeg utvider min egen konforsone. 

Vi må bevege oss litt utenfor våre trygge rammer, vi treng å kjenn på livet å kjenn at vi press oss litt ekstra. 

Ingen har vondt av å våge litt mere, bestige litt mere topper også gå ut av sin egen konforsone.

Ønsker deg en riktig nydelig kveld  😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg