Ha gode hensikter!

Hei 😘

Nydelig å våkne opp å kjenn på Helge følelsen 😘 huset er stille og rolig 😘

Det å ha en rolig lørdags morgen e digg , kjenn at jeg lett klare å venn meg til denne tilværelsen 😘

Det å eie min egen tid, er det jeg objektivt jobb for.  Det å se at kunder også finner veien til meg e så deilig .  En blir i lykke rus, ekstase ved å få en ny bestilling. Da skjønner jeg at min eksistens er viktig.

En kan ikke vinne over hele markede, men jeg skal klare å få opp tallene slik at Gruben Massasje får ytterligere økning 😘

Ved å se for seg at bedriften kommer til å vokse seg stor å bærekraftig.  Får meg til å stråle, det å skape denne reisen er for meg utrolig spesielt og samtidig lærerikt.

En må ønske det som skal skje, også må en også ha tolmodighet å ha trua på at en lykkes 😘

Tenk i alle årene jeg har jobbet i helse sektoren så har jeg jobbet så å si alle helger , ett år hadde jeg kun fri 3 helger 😘 har fått bevist at det bor mye i meg.  Så kommer til å utvikle alt her etter kun i mitt eget.

Det som er vi må ha trua på at vi kommer til å lykkes 😘

Jeg er ikke helt vant med å ha fri helger, kjenn på å kan nyte kaffen å bare være er godt nok for meg 😘 må liksom ikke overgå alle rundt meg, er en livsnyter som gleder meg til å jobb ut flere kule prosjekter.

Når en ser tilbake på den retningen jeg har innen for business og karrieren min så har jeg aldri vært redd.  Jeg har vært modig å turt å tatt sjanser.  Det å lykkes er å våge å ta mer modige valg i livet, som igjen gjør at en er med på å påvirke veien framover.

Jeg merk det så godt at å gi meg et puste rom nå i februar var nødvendig, deilig å kun være min egen sjef.

Det å lytte mer til kroppens signaler er noe vi må vær flinke til å gjøre om vi ønsker å nå høyt .

Jeg er for å gi meg selv sinnsykt masse kjærlighet, være glad i meg selv.  Vise meg selv omtanke å stell med selv slik at jeg føle meg komfortabel. Det er meget viktig fordi det å ta vare på oss selv å være kjærlig er like viktig som tilstrekkelig med søvn.

Om du kjefte på deg selv for at du ikke oppnår det du i utgangspunktet ønsket.  Tror du at ved denne adferden kommer til å lykkes med det?

Svaret er Nei ! Du kommer aldri til å lykkes om du kun prater deg selv ned . Blir akkurat det samme om du prate andre ned også, du prat jo deg selv mest ned da også!

Derfor ha gode hensikter med dine mål så kommer du til å nå langt.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg