Rett fokus !

Hei 😘

En nydelig dag å våkne opp til 😘

Også få forespørsel i fra kunder om en har mulighet for å ta i mot de e så godt å få tidlig på morran 👌 slike meldinger er så flott å få. Bevis at Gruben Massasje har fått satt seg på kartet 😘

Dagen i dag blir litt spesiell, eldste sønn skal reise bort å hente sin første eide bil i dag 🙈😛❤ må si det jeg er en høne mor redd for mine arvinger.  Han har sagt til meg at jeg ikke må bekymre meg det kommer til å gå bra .

Men du veit mamma hjerte er litt spesielt, skal ikke så mye til før det brister.  En er jo så redd for de , også nå trenge de meg ikke 😘 heldigvis har han flotte venner som skal være med han på turen . De skal reise med tog og buss i over 13 timer. 

Vet at denne turen også bilen betyr mye for Gullis, han har alltid hatt et vidunderlig flott måte å velge ut det som er flott også er bra . Utrolig stolt over 18 åringen min , fikset lån i banken samme dagen oppkjøringa skulle skje ❤

Når bestefaren til Gullis var på bursdagsbesøk viste han den bilen som han hadde enormt lyst til å kjøpe .

Det var ikke vanskelig å se at bestefaren var enormt stolt over barnebarnet sitt.  Det å se at enkelte hobbyer følger med familien, som vår så har vi et spesielt forholdt til biler 😘

《Ved å ha rett fokus så bringer det også frukter , på det vi også ønsker å oppnå 》

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg