Dette er en klisjé som lett!

Hei 😘

Vi er kommet oss midtveis i denne uka, kjenn på at det er både godt å samtidig så ser en at tiden går raskere unna til at nok en ny forandring kommer i livet vårt.

Når ungene våre er blitt myndig så bestemmer ikke vi lenge noen ting.  Vi verken er med på å avgjøre hvordan deres vei videre skal blir utenom at vi kan si hva vi mener . De kan jo selvfølgelig  bare si seg enig med oss foreldre.

Etter at eldste sønn har fått setvikatet så har han tatt over både henting av sine mindre søsken, også slipper jeg å stå opp midt i natten for å hent han på jobb.

《Jeg har blitt mere overflødig 》

Det må jeg si er en god følelse at de er blitt selvstendige.

《Da har jeg gjort noe bra 》

Har i dag fått gjort mye av det jeg elsker, jobbet i mitt eget, rett fokus så bringer det også frukter.

Jeg har bestemt meg for å utvikle en ny hobby , som jeg kjenn for å utvikle.  Du vet når du blir dratt inn i noe helt annet, så må en bare la ting stå til .

Vi må rett å slett gå litt utenfor vår konforsone, gjør ting en nødvendigvis ikke helt kan.  Men vi alle sammen kan utvikle vår kreativ sjel.  Også åpner vi også opp til en ny arena.

Kjenner at det å ha hatt litt slakke har vært så nødvendig.  Skal være flinkere til å ta meg mere tid til det 😘

En får det så mye bedre med oss selv etter at vi gir oss tid til å leve , ikke å bare haste av sted, nesten som vi har te posen i kjeften å også tar gubbeluren oss ømt ved kjøkken benken.  Før vi igjen haster av sted til en ny jobb 😛

Dette er en klisjé som lett kan bli en realitet, skal vi karriere kvinner hold på mannen må han få litt godsaker.  Ikke bare stå og holde igjen å si du må vente til Freddan… da holder en ikke lenge på mannen.

Derfor så er konklusjon her ; gi i bøttevis både til deg selv også din utkårede. Så holder forholdet Perfekt også er du også perfekt tilfredsstilt. 

1 : du har det bedre med deg selv

2 : du er mere blid

3 : du er mere raus mot andre

4 : du er mere inkluderende

5 : du ønsker å lykkes

6 : du stråler som Solen 🌞🌞🌞🌞🌞

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg