Lyspunkt i fra åpen himmel.

Hei 😘

Nydelig morgen å våkne opp til 😘 e rett å slett magisk å våkne opp til full måne , kaldt ute en må kle deg veldig godt for å ikke fryse .

Når en ser oppå fjellet at solen modnes for å kom fram e helt magisk øyeblikk.  Vi har så absolutt mye å glede oss på framover.

Ofte når vi minst aner ting så skjer det lyspunkt for åpne himmel.  Vi må være takknemlige for alt vi opplever her i livet.

Like så med de vi har tatt avstand i  fra, fordi vi er på et annet nivå enn de.  Godt å kan bevege seg etter dit vi ønsker å være 😘

Vi tiltrekker oss de mennesker som er like oss selv , i vår egen sinnstilstand.  Derfor må vi alltid etter en forandring, kom hurtig på nivå.  For at vi skal tiltrekke oss de rette menneskene 😘

Dagen i dag for 18 år siden husker jeg sterkt i minne , var tidlig i 20 årene, ventet mitt første barn.  Det å vente eg barn i februar å det er mye forhånds regler å huske på . I forhold til kulden osv . Husker meg selv så godt i den tiden , nå snart har min eldste sønn tatt mamma igjen 😘

Har vært flink å fulgt opp mine barn, slik som er viktig.  Det en ser i dag at de er modne alle 3, utrolig takknemlig for at jeg fikk de så tett . 3 barn på 4 år var veldig altoppslukende, men før all del verd det.

Nå har jeg en større frihet enn jeg hadde før noen år siden . Det er rart med årene hva det faktisk gjør med oss.  Vi modnes vi blir bare bedre å bedre, akkurat som en forelskelse gjør med oss . Den blusse opp den vakkre siden i vårt liv, vi skinner i takt med omgivelsene når vi stråler.

Derfor ha rett fokus på hvor du vil være , du kommer alltid til å nå det du ønsker .

Snart får jeg en kunde i Gruben Massasje blir veldig hyggelig.  Godt å kan jobb med mitt eget.  Det å kan kos meg også er viktig. 

Vi lever nå, morgendagen vet vi ikke om den kommer. Derfor nyter jeg alltid dagene godt .

Ønsker deg en magisk dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg