Være bevist på at dette går bra!

Hei 😘

Godt å være totalt avslappet forhold til jul hysteriet blandt folk, litt gøy å se at folk stress av sted , også har en selv null stress.

Kun et fokus før øyet , øke salget i alle mine business, også jobb målrettet for å rekruttere og nå nye høyder framover.

Har du noen gang satt deg sykt høye mål ?

Hadde en ny kunde i dag, som står på ski, ikke sånn bortover ski som jeg bruke .  Litt mer ekstrem, enn jeg . Ved å åpne for å lytte til denne kule interessen så spurt jeg hva han så for seg , for å våge å hopp i denne litt mer ekstrem enn jeg hadde våger i dag. 

Før så var en jo ikke redd noe, gikk over alt, i siloen til min onkel så gikk vi å var aldri redd  , nå i dag er frykten komme mer en hadde trodd kunne skje .

Før var en jo ikke redd for å stå på slalom eller noe , men for å kunne overvinne denne frykten . Så må en bare stål sette seg , også være i den rette stemningen.

Også være bevist på at dette går bra, så gjør det også det!

Det å kan overvinne den redselen som har bygd seg opp ved å renn ned bratte bakker på ski, så må en jo våge også være mere tøff, kle på seg den samme styrken da frøken STRØKEN ikke var redd noe.

Kjenn at året i år har åpnet opp mye mer i mitt liv , ønske å utvikle meg mere også være mer sporty .

Veldig takknemlig for at jeg tilbringe tiden med flotte folk, som påvirker meg positivt på alle nivåer 👍 Tusen hjertelig takk ❤❤❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg