Veien videre blir spennende å inneholds rik.

Hei 😘

Må si ukene går unna, vi e kommet halveis i uka.  Godt å se at dagene de går fort, en for også gjennomført det en skal å mere til.

Flott arbeida dag med gode kollegaer e så godt, dagen flyg i godt selskap.

Må si det e godt å jobb variert.

Været e så flott, skal finn fram skiene mine så en kan få seg en flott tur . Er rekreasjon for både kropp å sjerl.

Magisk å se på fjellene der en ser sola også e fjellet dekt av snø . Selv om temperaturen er kjørlig er 18 minus ute nå , så er det bare å kle seg godt.

En rekk ikke over alt en har lyst til å gjøre , merker godt etter oppstart i ny bedriften min.  Venter nå i skrivende stund på en ny kunde, et luksus problem i grunn , utrolig takknemlig for alt jeg opplever .

Vi åpner opp for de opplever vi skal oppleve , også bestemmer vi også selv hvordan vi også ønsker å ta de opplevelser på godt eller vondt .

Jeg har tatt et modig valg , gled meg på fortsettelsen. 

Det å se at veien videre blir spennende å inneholds rik.

Ønsker deg en riktig nydelig ettermiddag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg