Det har blitt en livsstil å alltid se positivt på at ting løser seg til slutt .

Hei 😘

Deilig å kjenn på denne gode følelsen   , vi opplever at livet gir også lærer vi så mye .

Det å kjenn på at dette året har formet meg mer, jeg har startet opp mitt eget firma, jeg er i lykke rus å glede.  Fordi jeg våget å hopp i det .

Jeg som har jobbet i en årrekke som vikar , ikke har eid min egen tid . Har i lengre tid ønsket å utvikle min egen business.  Det å nå har gjort det så ser jeg hvor mye bra det også har gjort med meg.

Det at jeg startet opp bedriften min, var faktisk i utgangspunktet at jeg ikke hadde nok jobb for å betale mine utgifter . Det å jage etter vakter er ikke akkurat en ønske drøm .

Selvfølgelig så gjør det også det, kjenn nå at veien framover kommer til å bli en sånn glede .

Det å jobb opp det vi tror på , så må vi også lukke en dør som stenger for at vi ikke utvikle oss i perfekt retning.

Vi åpner også mer opp for det vi gleder oss til , det vi også har trua på skal bli en suksess.  Derfor gå alltid bort fra det en ikke trives i , vi må fokusere på målet vårt, være mere Takknemlig fordi vi tilføre også oss mere glede å mennesker som skinner er også de som tiltrekker seg mere goder ❤

Derfor ha rett fokus, så når vi målet vårt 😘

Derfor vern oss mot negativ mennesker og negativt miljø.  En blir syke av å være i et miljø som en ikke har trivsel på heller. 

Ved å reflektere over framover, hvor heldig en er så har jeg sykt mye å være stolt over. 

Godt å kan glede seg på utviklingen å det å kunne hjelpe kundene er noe som e en slik glede. For meg en ekte lykke rus av indre glede som er ekte skapt.

Skap deg en nydelig kveld ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg