Ikke steng døren til nye utfordringer!

Hei 😘

Helga e nesten over, sykt hvor fort den går bare vi har nok å fylle helga med .

Det å tilbringe helgen sammen med bare flotte folk, bidrar også til at vi hygge oss ekstra.

Registrer at folk rundt meg de er så å si ferdig med jule hysteriet, da frøken STRØKEN ikke har startet.  Godt å vær så avslappet i forhold til jul å det stresset.

Det fokuset vi har i oss , er også det fokuset vi har utenpå oss , det synes så godt om vi stresser eller bare jage av sted.

Jeg har lært meg opp igjennom årene i mitt unge liv, at det å lytte mer en vi taler er gull . Vi registrer selv hvordan vi er og hvordan andre er i vårt nærvær. 

Ved å la være å prat i munn på hverandre så registere vi også hva budskapet er også lytter en bedre til hva sender egentlig sier .

Det nonverbale kroppsspråket vårt avslører oss hva vi objektivt mener.  Det er ikke til å ta feil av.

Det å lese undertekster i hva egentlig den en prater med egentlig si er viktig.  Fordi kroppsspråket vårt og tonen i ordvalget vårt er også med på å avsløre oss om vi vil det eller ikke .

En kan ønske at en hadde kunnet bare hoppet i et valg å gjort det.  En føle at valget står mellom veien videre også hvordan veien skal bli . Skal jeg lytte til gode velmente råd ? Skal jeg følge FRØKEN STRØKEN sitt råd ? Skal jeg skal ikke

Du har garantert stått i et valg som ikke alltid er like lett.  Det er også med på å forme oss som mennesker . Det sies at den som intet våger intet vinner. Er også noe i det , ved årene som en har modnet seg i takt i opplevelser så har vi også gjort oss de erfaringer som også fortell oss hva som er verdi for oss og hva som gir oss verdi.

Må si at året i år hadde ikke jeg kunne ha forutsett skulle gi meg så mye gleder , overaskelser, spenning, forandringer også nye valg.  Utrolig takknemlig for alt jeg har fått opplevd, vet at alle situasjoner som en har vært i har vært med på å modne meg mere som menneske.

Håper at jeg kan være med på påvirke deg til å ta modige valg i ditt liv, for din vei også følge nye muligheter som står for tur.

Vi må ikke stenge døra for nye utfordringer og muligheter som bidrar til at vi som mennesker utvikler oss.  Har den erfaringen at alt vi oppleve det bidrar til at vi styrker oss til å bli et bedre menneske.  Om vi objektivt ønsker å bli bedre også utvikle oss.

Ønsker deg en riktig nydelig kveld du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg