Akkurat her kommer poenget!

Hei 😘

En nydelig morgen å våkne opp til 😗

Tenk vi er nå halveis i desember, må si dagene de går fort.  Desember jaget som de fleste stresse med , bryr ikke jeg meg om .  Godt å være totalt avslappet forhold til det .

Tror også vi som klar å ikke stress av sted vi har det også mye bedre.

Det fokuset vi bør er å bruke tiden på mennesker som betyr mye for oss.  De som gir deg mer en et flatt inntrykk, noe som betyr kvalitet.

Tiden vi har til disposisjon er akkurat like mye som alle mennesker har.  Hvordan vi ønsker å bruke tiden er også opp til oss selv .

Pappaen til en venninne av meg, sa til meg etter at jeg fortalte at jeg hadde startet opp Gruben Massasje.  Har ikke du 24 time i døgnet som oss andre ? Eller er du så heldig å ha mere timer til disposisjon?

Akkurat her kommer poenget , hvordan vi bruker tiden vår på som vi har utdelt er også avgjørende for hvordan vi også lykkes .

En må kutte ut noe når en tilføre mer jobb som i mitt tilfelle .  Jeg ser ikke alle TV serier for eksempel, bruker tiden min kun på folk som betyr mye for meg.

Det å ta bort negativ energi tilfører mer livsglede.

Skap deg en nydelig dag du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg