Jeg har for det meste full gass!

Hei 😘

En nydelig morgen å våkne opp til 😘

Har hatt en mye roligere dag i dag enn i går, godt at dagene de er variabel.  En klarer det meste men vi trenger også å få gjøre litt annet. 

Det å bruke formiddagen på forefallende jobb, også pakke varer også forberede mer salg i ny katalogen e godt .

Før meg skal bare jula kom å gå like fort , jula er ikke den samme som den en gang var.  Godt at en har nok jobb å kan boltre seg i flere gode aktiviteter som sysselsetter denne unge frøkna ❤

Kjenn på denne gode følelsen som jeg har i meg, ved å glede seg til å se bedriften vokse . I takt med at en jobber målrettet også lærer nye knep .

Ved å starte i rett ende er også viktig fordi vi må satse også må vi også våge å ta litt modige avgjørelser.

Har allerede lært meg nye knep som kommer til å hjelpe meg mer framover.  I forhold til å booke kunder også at de husker avtalen. 

Det å ha laget Facebook siden er genialt, vi når ut til flere kunder en  vi faktisk er klar over.  Vi markedsfør oss selv lettere nå i dag en for bare 5 år siden .

Sykt hvor genialt det er med teknologi. 

Det å møte på mennesker som ønsker deg vel, å blir oppriktig glad på mine vegne er kult .  Kjenner på at gled meg på å videre utvikle bedriften min på alle nivåer.

Så langt har jeg hatt mere økning i produkter som jeg selger, er kult når en ser at ved at navnet mitt også blir mere synlig så stikker jeg også meg mere fram . Helt klart , men det er helt nødvendig for at jeg skal kan lykkes i mitt verk.

Er født inn i en gründer familie, der fokuset på målrettet jobb har vært urolig viktig.

Jobb i sin helhet har også vært noe som også har vært et viktig fokus også det å kunne prestere.

Ved å vokse opp å ha flotte rollefigurer som heier meg opp å fram ved å selv jobb målrettet er så godt.
Vi har alltid hatt et øye for luksus å det å prestere.

Luksus er for meg å vinne over min frykt og mine hårete mål . Når jeg har klart å nå de så kjenner jeg adrenalinkicket stiger i takt med prestasjons nivået mitt. Da ønsker jeg bare å prestere mere 👍

Ofte så har vi litt slakke også har vi full gass , jeg har før det meste full gass . Vil opp å fram men, et viktig poeng en må også leve mellom salgene.

Viktig å ha nok søvn
Få nok kjærlighet
Ha nok glede
Ha sunne verdier
Ha sunne venner
Ha gode rekasjoner til familie
Masse god humor
Humor påfører oss bedre helse og livskvalitet.
Godt humør
Være i godt arbeids miljø
Værne seg selv mot negative mennesker.

Klarer vi å følge det jeg har skrevet punkt for punkt , så tilfører vi oss selv masse bra , vi har også da mere forutsetning for å lykkes i våre drømmer og mål .

Jobben som står igjen er å jobb målrettet å se at løsningen den kommer i takt med at jeg jobber målrettet å har trua på prosjektet mitt.

Fokuserer vi på at kundene finner meg, så har også jeg det fokuset som skal til for å lykkes.  En må ikke bry seg om de som prøver å sabotere . De hever jeg meg glatt over. 

Har holdt på i en mnd nå , har jo sett et mønster på enkelte kunder , også merk en også hvem som rett å slett er seriøse 👍

Skal nyte dagen godt, ønsker deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg