Har ikke vært bortskjemt med at folk har ringt å ønsket meg godt, heller det motsatte

Hei 😘

Uken er ikke startet så er vi faktisk kommet oss halveis i uka.

Det å jobb målrettet å gled seg på de oppgaver som ligger framfor meg .  Er noe jeg ser at jeg kommer til å jobb mer med.  Nå framover, det er gøy å være løsnings orientert.

Det å fleks mellom ulike jobber er så langt veldig godt, merk at det e godt å være min egen sjef også digg jeg å være sosial med flotte kollegaer ❤👍

En merker at en er heldig som har flott arbeids plass der humør å glede står øverst på lista.

En har så sinnsyk god energi når en kommer hjem å skal fortsette i min egen business.  Det e godt å kjenn energien å gleden som kollegaer gjør med meg. En bidrar til økt livsglede ❤

En har for tiden et høyt mål og nivå på tempo.  Ønsket mitt er å få tilført mer kunder , også gled jeg meg til å se utviklingen. En har så mye en ser fram til, ikke alt vi har råde rett over selv . Men jeg er i den oppfatning at det vi skal være med på og oppleve det skjer .

En som kun vil meg godt, en herlig dame ringte meg i går . Kun for å si til meg eg håp du får mye å gjør nå framover.  Det å få høre at andre gleder seg oppriktig på mine gleder å mål . Er så digg, ble oppriktig rørt til tårer etter samtalen.  Jeg har ikke vært bortskjemt med at folk har ringt meg å unnet meg godt.  Heller det motsatte.

Derfor gjør slike situasjoner mye med meg både mentalt å glede meg oppriktig.

Vi behøver å få gode tilbakemeldinger på det vi gjør.  Så dette lever jeg lenge på ❤

Tusen hjertelig takk ❤❤❤

Vi behøver ikke å stresse eller prøve å påvirke skjebnen.  Det som vi skal være med på er bestemt i forkant, også mottar vi også det vi er fortjent å det vi skal lære av.

Føl i blandt at jeg ikke helt styrer noe helt selv lengre . Det å merke at ting bare skjer også er det opplevelser som en ikke hadde forutsett også blir en satt litt ut . Ikke fordi at en liker situasjonen, men du veit når ventetiden tar litt på . Så sett vi jo spenningen i gang.  Vi er jo slik vi mennesker , vi har masse følelser i oss , som er med på å påvirke oss mere enn vi tror. Ofte ønsker vi ikke at ting som en ikke helt vet om det blir aktuelt, skal klare å påvirke en …men du har sikkert kjent på følelsen av å ha ting så nært også vet du ikke om du skal eller skal ikke .

Uansett så har vi godt av å kjenn på følelsene våre, at vi ikke er helt flat helt apatisk.  Godt å kjenn at vi lev både i spenning å det sies at en venter ikke forgjeves.  Blir ting vi ønsker å være med på utsatt eller haler ut i tid . Så kan det der å  da sees ut som det ikke er meningen at vi skal oppleve det.

Derfor må vi være mer tolmodig også gled seg på det en har 😘

Gled meg veldig til de kundene som kommer til meg i dag .  Godt å kan få jobb litt mer . Selv om jeg har fult opp i helsesektoren.  Så e det digg å kan spe på med litt mer jobb i mitt eget . Er nok ikke skapt som de fleste andre  . Er godt å være arbeids narkoman , spesielt når en også ser at dette kommer til å bli en flott ekstra jobb.  Som bidrar til at jeg øker mine mål også når jeg mine drømmer.

Bare det å vite at jeg hjelper andre med denne jobben gir meg en enormt glede tilbake.

Ønsker deg en riktig nydelig dag 😗

Tusen  hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg