Gi no fan å bare se deg selv!

Hei 😘

God morgen, nydelig dag å våkne opp til 👌😘

Godt å ha bestemme tiden selv i dag, å kan nyte dagen hjemme.  E perfekt å kan være litt lat på mårran .

Oftest så haster jeg av sted med te posen i kjeften, uniformen på meg å har det i grunn perfekt.  Godt å ha mye å gjøre, men også godt å kun være .

Det å ha mange roller som også bidrar til at jeg må ha tungen rett i kjeften , ved å må tvinge seg til å utvikle seg mere, også lær mer, er også med på å forme meg som menneske.

Opplever de dagene jeg kun er meg selv , de er gode vi kler på oss roller for hvilke oppgave vi skal gjennomføre.

Jeg skal levere ut medisin på en plass jeg jobber i kveld . Så da har jeg allerede en rolle som jeg skal fylle ut . En viktig jobb, observere pasienten å se med  klinisk blikk . Det som er så gøy med denne jobben er at en lærer , utvikle seg mer for vær dag som går.

Det å fleks mellom ulike jobber bidrar også til at jeg alltid må være på , være skjerpet også observere veldig .  For å følg med. 

Jeg merker godt at ved å ha alle mine roller så har dette også utviklet men til et mer takknemlig menneske.

Ofte så må vi erfare tragedier, blir forlatt, være ensom, gå stien alene for å erfare at det er ikke gull alt som glitrer.  Ved å være alene i mine valg så kan en føle seg litt alene i denne bobblen. Snur jeg situasjonen på hode , så ser situasjonen bedre ut . Jeg har kun meg selv å diskutere med.  Et mindre antall personer som en må bli enig om skal en gå for dette eller ikke.

Mange synes jeg kan virke litt rar som våger å ta sjanser og går for drømmen.  Må si jeg er så takknemlig for at jeg også er den karakteren som ikke må haste av sted hjem , for å sprett opp vin flasken for å ladde opp og slappe av . Der ser vi forskjellen på meg å de som må ha noe i seg for å kan slapp av.  Gi meg et glass cola eller en kopp kaffe så e jeg så fornøyd 👌👍

Lett å tilfredsstille på dette nivået å må si her er jeg sykt takknemlig for at jeg ikke har et avhengighets forhold til å må ha vin eller noe annet for å kan slapp av .

Sier ikke at et glass vin i godt lag e innafor, men det jeg mener er at jeg bruker ikke mye alkohol.  Hadde aldri kunne ha fungert så godt om jeg hadde måttet ha det før å fungere.

Godt å kan eie tiden min selv å samtidig være godt strukturerte. 

Skap deg en nydelig dag du, ta vare på de rundt deg.  Når viste du mennesker at du oppriktig bryr deg om de , vær en person som ønsker andre rundt deg godt . Dette er gode handlinger som også bidrar til at vi du også får en bedre dag ❤

Mange oppleve at de har ikke tid , blir litt oppgitt over denne trenden . Fordi vi har mye bedre tid , enn vi er klar over .  Du har tid til å send en god melding, ta en telefon eller bare gi en oppmerksomhet til de du bryr deg om.

Litt rart når vi selv vil ha oppmerksomhet så er vi snar å sette i gang. Men gjelder det ikke deg selv så er det så lett å være ego . Gi no fan å bare se deg selv. 

Start i det små så vil du se hvor mye gode handlinger som du også er med på å gjøre ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

1 kommentar

Siste innlegg