I start fasen e det mye jobb !

Hei 😘

Godt å kan utvikle seg i sitt eget , det å åpne opp for at jeg stepp for stepp.  Har utviklet meg, i takt med ukene som jeg har holdt på.

Må si jeg er så takknemlig, målet framover kommer til å bli så gøy å jobb mot . Det å være heldig som får lov til å hjelpe kunder, er så godt.  Det at kunder også finner veien til meg er jeg også veldig takknemlig for.

Ikke mange dager igjen i november, jeg kan reflektere over en flott oppstart i bedriften min. 

Det å ha startet opp litt mykt , også jobb i mitt eget . Pluss at jeg også jobb i kommunen er veldig betryggende i første omgang.

Det å skape navnet mitt å jobb målrettet for å lykkes, så gjør jeg det riktig ved å jobb målrettet å ikke gi opp. En kan føle seg enormt ensom på toppen , en opplever at mange ikke har forstått  hvorfor jeg har startet opp denne bedriften.

En har ikke mange å reflektere over hvordan framdriften min skal bli . Derfor er jeg så glad for at de nærmeste jeg har nær meg ros meg å 
Synes jeg både er modig å tøff.

Jeg har det første målet, er å jobbe meg mere opp i mitt eget . Slik at jeg kan si opp en stilling i kommunen . Slik at jeg åpner opp for at jeg har mere råderett over min egen tid.

I startfasen nå er det mye jobb, frustrasjon, svette og pågangs mot.  Ved å starte opp massasje bedriften har jeg også tvunget meg selv til å jobbe mere, hardere , ha mye mindre fri en  før . Det å ha startet opp åpner også opp en ny vei i livet mitt.  Som jeg oppriktig ser fram i mot .

Kunder som er så fornøyd etter å ha fått  behandling av meg, å kommer tilbake . De gir meg sykt økt pågangs mot til å glede meg til denne reisen 👌

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg