Vis at du utgjør en forskjell ❤

Hei 😗

Godt å ha sovet godt å våkne opp uthvilt.  Ofte så hast vi av sted mellom slagene.  Vi har ikke tid til å leve ?

Har du noen gang opplevd at du føler du ikke har tid til å gjøre noe som e gøy?

Eller opplevelser som bidrar til at du får det bedre i ditt liv ?

Vi kan oppleve at vi stresser oss av sted mellom mennesker å jobb, for både å tilfredsstille oss selv , sån multitasking.  Vi er gode på å gjøre mange ting samtidig. 

Er vi like gode på å være raus mot oss selv å gi oss den perfekte næringen for at vi skal ha det godt mentalt og psykisk?

Vi må lytt til de indre signaler som også fortelle oss, hvordan vi også ønsker å ha det.  Ved å ikke lytte til kroppen å våre følelser så stenger vi også for oss selv.  Vi må lev livet å gi oss mere livskvalitet.

Jeg merker godt selv at jeg stresser med mye , nye bedriften.  Ønsker å lykkes å tilføre mere kunder.

En dør jeg ønsker å få lukket, i arbeids livet . Vi er skrudd slik at at vi jobber ikke godt i dårlig miljø.  Så gleden skal være stor når jeg kan takk for meg i den jobben 👌

Målet mitt er at det skal jeg klare om kort tid 👌 vi må våge å satse, også enkelte ganger er også det til det bedre for oss . At vi er snill mot en selv .  Hvem takker meg for at jeg har donet i et dårlig miljø? Et miljø en ikke trives i, vi må værne oss selv . Fordi en ønsker ikke å kopiere dårlig adferd.

Når en reflektere over det en har oppnådd å det en ønsker å oppnå så har en mye å se fram i mot.  Ved å jobbe målrettet så lyktes vi også .

Det å se at stor ungene er gått i gang med å jobbe, studere så har en påvirket de godt.  E så bra å se at de utvikler seg i rett retning 😗

Vi blir påvirket i det miljøet vi vanker i derfor er jeg også veldig forsiktig.  Styrer unna miljø som ikke bidrar til økt kvalitet og livs glede. 

En dag uten latter er en dag uten mening, en kan oppleve da at en er blitt syk , derfor må en stadig vekk ha mer påfyll av energi å glede  ❤

Det som bidrar til at vi får vekst i karriere, kjærlighet, privat, studie er :

At vi objektivt har det godt med oss selv , at vi ser oss selv å våre feil og mangler.  Vi ikke tar oss selv for høytidelig, er mere avslappet.  Lære av våre feil og mangler.  Å sett pris på slik vi er da vi ikke ble som vi skulle bli.

Alle rundt oss sliter med en eller flere svakheter , som de ofte må kompensere for at dagen deres skal være god. La ikke deg kopiere av dette dårlige mønstret . Fordi vi må heller jobbe med våre svakheter , å styrke de , også heller godta at vi ikke er gode på absolutt alt.

Vi er unikt alle sammen, vis oppriktig at du gjør en forskjell å bidra til at de rundt deg merker at du gjør de godt 😘 bare ved å være til så e det så godt å gjøre andre glad 👌

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg