Mange som synes jeg er nåde løs!

Hei 😘

En fantastisk flott arbeids dag e over , 12 timers skift e ikke så galt når jeg jobb med flotte folk 👌👍

Det å bevilge helga mest på jobb blir en livsstil; det å kan jobbe ut sitt eget er også noe som jeg kjenn å føle på kommer til å bli kanon bra.  Det å være engasjert å sette seg sykt høye mål, bidar også til at jeg baner vei for andre som kanskje ikke helt har våget å tatt steget .

Det å bare bestem seg for å starte opp min egen bedrift er så godt å kjenn på den følelsen at dette skal jeg også klar.  Selv om jobben også kommer til å bli tøft å utfordrende.

Har holdt på nå i 2 uker , har allerede fått oppleve ikke like hyggelig opplevelser.  Det bidrar ikke til at jeg ikke våger å fortsette, det bidrar til at jeg nå jobbe med magefølelsen mere , fordi det e litt spesielt når en kjenn på en følelse . Så skjer det også, litt spesielt at en føler ting før det skjer .

Må si at jobben ved å gi en massasje til mennesker som oppriktig trenger å få løst på smerter og vondt muskulært så er det så digg.  Når en faktisk har fått kunder igjen å merker at den behandlingen en har gitt de er bra så gir det meg så mye tilbake.

Gledelig å få tilbakemeldinger på dette i fra kunder , den følelsen er til å bli rørt over.  Fordi kundene er jeg avhengig av, at de finner meg også at de synes jeg gjør en så god jobb at de ønsker å kom tilbake.  En kan føle seg ensom på toppen, men skal si deg jeg stråler i takt med Sola , fordi jeg er stolt å ha hjelpet andre også den gleden når de blir så fornøyd.

Flere som ikke helt har skjønt hvorfor jeg startet opp , det var jo kaffe bar jeg så framfor meg at du skulle jobbe med.  Skal være ærlig den jobben var en drøm , men den krever tiden min mere , pluss så må jeg invistere nærere en halv million før jeg hadde kunnet startet opp . Også hadde jeg ikke kunnet være fri som fuglen som jeg også ønsker å være .

En ekte løve liker å få lov til å leve sitt eget liv , vi elsker å jobbe målrettet, er løsnings orientert, også Lik vi å være der ting skjer. 

Det å ha tatt denne beslutningen for mange år siden , også bare plutselige kjenn på dette kan jeg livnære meg på . Starte opp en massasje bedrift for å hjelp mennesker som har spennings smerter , stress smerter osv. Så var investeringen min for å starte opp her mye mindre, en lavere risiko pluss at jeg også kan beholde de jobbene som jeg allerede har.  3 jobber i kommunen, 3 slags jobber også nå Gruben massasje i tillegg.  Pluss så får jeg også tid mellom slagene å skrive på bokprosjektet mitt.

Det er mange som ikke skjønn hvor henter du energien din i fra ?

I fra positive mennesker, folk som gir meg kjærlighet og gir meg gode tilbakemeldinger. 

Jeg har kuttet ut masse folk, som ikke bidrar til økt glede ved å tilbringe tiden med de . Derfor så er jeg sykt snar å kutte tråder som ikke gir meg gode hensikter.

Fordi om jeg må forsvare meg for hvorfor jeg ønsker å leve mitt liv som jeg gjør, så har heller ikke ditt vennskap noen verdi for meg heller. 

Mange som kanskje synes jeg er  nåde løs , men det er viktig for meg å ha godt klima rundt meg . Fordi jeg ønsker å kunne levere å være i godt miljø.

Skap deg en nydelig kveld du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer
    1. L♡ve U Sweetie.
      Du e bærre go å hærli. Stein gærn.. men akk såååå gledelig. Du gjer så mye a deg sjøl, a heile deg.
      Ha bærre fleire kunna vært som du. Å ha e bærre hatt 1/3 del a ditt energi nivå.. din energiske aura.. ditt vakre vesn din skjønne hærlige sprudlende nydelige deilige pærsonlighet.. som man bærre må lik.
      Å keffør e du nådeløs som kutta ut folk som ikke gjer deg det du gjer dæm ?
      Næi.. det e ikke å va nådelaus.. det e å vær voksn.. voksn nok tel å ta de rætte valgan.. tel å hold fast på ka som gir DEG nå.. ♡♡♡
      Du e råååå.. du e gooo.
      Du e bærre rætt å slætt ei hærli hærli dama som iallefall EG sætt høgt høgt opp på lista mi!!
      Nyt live Elin.. å fortsætt å vær deg.
      L♡ve U Sweetie
      Goo gla kveld o hælg.
      Kramsekrumza å kiss kiss 💋

    2. Hei Linda ❤
      Oi så hyggelig å les dine ord ❤💋
      Utrolig takknemlig for de , takk ❤
      Ønsker deg en riktig nydelig helg stor klem ❤❤❤

Siste innlegg