Godt å vite at 2 hender kan hjelpe så godt ✌👌

Hei 😘

Godt å våkne opp å e uthvilt, glede seg på se utfordringa som dagen kommer med.

Fredag å helg igjen må si ukene de går unna.  Det er litt slik, da en har nok å fylle dagene med så går også tiden fort også.

En er jo ikke kjent for å leve noe latmanns liv 👌 så i min verden går det rimelig i ett.  Det e godt at tiden også går litt unna.

Litt surrealistiske for tiden å være i denne bobblen som jeg er i akkurat nå . Kjenn oppriktig at det er en god følelse at en får nye kunder også det at folk finner meg på Gruben Massasje på Facebook.  E så hyggelig at de henvender seg til meg å ønsker å bestille time.

Det å ha skapt dette bidrar til at jeg nå framover bygger opp min framtid . Der jeg kan utvikle bedriften til en god leve vei 👌

Jeg har følt i denne tiden at jeg har holdt på så lenge, men 2 uker å har bidratt til at jeg har jobbet mye for å gjør at kundene skal være fornøyd.  Det å også få tilbake kunder pga at de er kjempe fornøy e en stor glede som jeg virkelig trenger 👌 Det å gå opp til eksamen når en skal selge seg inn til nye kunder.  Er noe jeg oppriktig digge, fordi kunden er den som kjenn om massasjen gjør noe godt for de .

Det å vite at en er med på å hjelpe mennesker til å ha en bedre hverdag, løse på muskel knuter å spennings smerter.  Er godt å vite at 2 hender kan hjelpe så godt 👌

Fredag å helg mange som fikse seg å skal ut på livet i helga.  Her i denne leiren blir det jobb både i mitt eget å i kommunen.  Godt at en ikke har det i seg at en må ut for at helga skal bli vellykket.

Det som gjør at mi helg er og blir vellykket er at jeg har det godt med de jeg tilbringe tiden min med. Derfor er jeg veldig nøye med hvem jeg tilbringer tiden min med 👌 kun flotte folk 😘

Jeg er alltid så spent når nye kunder kommer, de har en forventning til meg . Jeg her også en forventning til meg selv og et håp at de blir fornøyd.  Fordi en ønsker jo å få de tilbake. Derfor er det godt å motivere seg selv  for å gjør en mye bedre jobb , det å være bevisst på hva kunden også ønsker hjelp til.  Er også viktig at en har i fokus.

Skap deg en nydelig dag du 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg